2.716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Kære bondemand Kære bondemand

Ak ja... Så er det blevet forår... Vi nyder det alle sammen

Forår betyder arbejde for bondemanden, men forår betyder også MC-sæson. Jeg var ude at køre på min ged i dag, og det var jo bare fantastisk efter den har stået stille hele vinteren.
Min tur var udenfor byen - nærmer bestemt ude på landet, hvor de gode landeveje og sving er at finde, og også den dejlige natur. Det er faktisk typisk der vi motorcykelister holder til.
Jeg kommer kørende med 80 i timen og der er et fint sving foran mig - jeg lænder mig ned, og kommer fint rundt i svinget i ideallinjen..
MEN SÅ!
Til mit skræksyn ser jeg store jordklumper og ujævn vej pga. jord over ALT i min vejbane - det lykkedes mig at få bremset geden fra 80 til ca. 20 på ganske få meter ligefør jeg ramte jorden på vejen... Jeg kom helt skindet igennem alt det lort på vejen i mens cyklen ellers hoppede en del. Jeg slap med skrækken.
Kunne ikke køre over i modsat vejbane pga. modkørende billister, hvis nogle af jer skulle tænke det.

Så kære bondemand - jeg forstår at forår betyder travlhed for dig, og at du elsker at komme ud og passe dine marker, men vil du ikke nok også tænke på os motorcykelister.. Vi elsker vores motorcykler og vil for alt i verden ikke køre galt/ende i jorden.
Vil du ikke nok hurtigst muligt efter dit arbejde på marken med traktoren få gjort rent efter dig... Og når der skal høstes så smid en presening henover din ladvogn med korn, så det ikke ryger af i sving/rundkørsler som vi så kan glide i. Så skal jeg ikke bede dig om mere.
Jeg er taknemmelig for at du sørger for at jeg har rugbrød, smør, og godt pålæg på bordet.

God forår og sommer til dig også ! smiley

Hilsen den glade motorcykelist.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære bondemand
Kommentér på:
Kære bondemand

Annonce