{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 28

Neddrosling. HJÆLP :) {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder, jeg har en gammel dame, suzuki 550 e fra 1981 med 51 heste. problemet er at jeg kun må kører på en motorcykel med 48 heste, er der en måde jeg kan slippe udenom at købe et dyrt neddrosling sæt, evt få et tjek af hvor mange heste den yder ( helt sikkert under 48 heste) hvad skal den fattige motorcykellist gøre :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neddrosling. HJÆLP :)
  • #1   10. mar 2014 Du kan enten vælge og sælge den og ta´bussen eller købe dig et droslingskit.
    En rulleskftsudmåling, der viser, at den kun har 12 HK tilbage holder ikke i "byretten".
    smiley

• #2   10. mar 2014 uden at vide mig sikker på reglerne, så vil jeg mener at en måling på rullefelt, efterfulgt af et syn hvorpå effekten bliver skrevet på registreringsattesten burde kunne gøre det, hvis altså den laver mindre end de 48hk! TROR ikke der er særlige krav til hvordan droslingen skal foretages.

• #3   10. mar 2014 okay der var så en der havde styr på reglerne smiley men giv dog den lokale synsmand et kald!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #4   10. mar 2014 Køb kit - monter' - syn MC og kør lovligt.

Der er ingen anden vej, for et rullefelt regnes ikke som et stykke præcisionsværktøj, så den effekt det måler, tæller ikke på papirerne.

Men det er jo ikke engang sikkert du kan få et droslingskit til den....

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    mar 2014

#5   10. mar 2014 Det er heller ikke et spørgmål om jeg vil køre lovligt eller ulovligt, Jeg vil bare høre hvad der er af muligheder. neddrosling er den eneste mulighed åbenbart.
    Tak for hjælpen.

• #6   10. mar 2014 Velkommen til lorte landet Danmark - det er og bliver ikke et land for unge der ønsker en motorcykel større end 125-250c eller en bil med 1.0 l motor fra 1990.
    Dem der har lavet 48HK reglen har højst sandsynligt aldrig siddet på en cykel selv i hele deres liv.. Hvis de bare hævede grænsen en smule.. Lad os sige til 60-65HK - så ville i have mange flere maskiner i kunne køre på, fordi i også ville have mulighed for at købe en 600c med ca. 120 HK som i kunne drosle ned til det lovlige, og når i så får det store kort kunne i fjerne droslingen - og vupti i ejer/har den maskine i ønskede fra starten, da i begyndte at tage kørekortet.

Jeg føler med jer... Virkeligt.

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    mar 2014

#7   10. mar 2014 Enig smiley

Kommentér på:
Neddrosling. HJÆLP :)

Annonce