Kørekortet i hus! {{forumTopicSubject}}
Ja så bestod jeg i går ved middagstid og det gik sku smertefrit
Nu overvejer jeg så, om jeg ska ud og købe en bike. Men jeg tænker også lidt på at vente med at købe en til næste år, så jeg kan få hele sæsonen med. Jeg tog pappet på en GS500 og hælder mest til den, da jeg ved hvordan den er at køre på. Jeg er temmelig meget rookie, så vil høre om I har nogle forslag til en god begynder bike eller om I mener jeg ska vente til næste år.
Jeg har kig på en 1år gammel GS500, som har løbet 6800 km til 55k. Er det en fair pris? Min kørelærer mener nemlig, at det ikke kan betale sig at købe en brugt.
På forhånd tak
- Hroar
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 364
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
En GS500 er jo dejlig driftsikker og er også letkørt...
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Tror også jeg venter med at smide så mange penge efter en bike.
Jeg ser om jeg kan finde noget...
Tak for svarene btw.
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 608
Basse
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Tag du og find dig en billig løsning og kom i gang, mens du stadig har "blus på lampen". Det er nu du skal lære at køre på to hjul, og et år eller to på en billig brugt maskine (eller for dens sags skyld en kineserknallert) kan kun hjælpe dig med rutine og kommende forsikringspræmier.
Pas godt på dig selv
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
Køb en "fornuftig" brugt MC, som ikke ruinerer dig fuldstændigt, og vent med forkromede brølerør og blå diodelamper, indtil du har lært at styre vilddyret.
Jeg startede på en GS 400, som blev smadret så mange gange, at en tre-hjulet Winther dimmer ville indbringe mere i DBA end min stakkels Suzuki. Det var billige lærepenge, alt taget i betragtning. Hvis jeg havde købt den 1200 Ninja, som jeg havde forelsket mig i, så havde jeg ikke skrevet dette indlæg, men derimod været en lille fedtet plet på en tilfældig lygtepæl i Kolding.
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Ska se på en GSX-R 250 maskine inden så længe. Så må vi jo se om det bliver den. Vil sku gerne ha en maskine nu, ellers går der garanteret mindst et årti inden jeg får en...
Kørekortet i hus!