{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Pris zx7r kan det passe {{forumTopicSubject}}

Hej har for 1 års tid siden købt mig en zx7r fra 2003 tror jeg nok uden afgift. på det tidspunkt lå prisen på ca 40-45000 med afgift. nu går jeg og overvejer og betale afgift men til min skræk er de eneste jeg kan finde i den blå og hos forhandler zx7r fra 96 97 99 og de koster mellem 55 og 80000 . Kan det virkelig passe at markeds prisen for sådan en svend er helt der oppe. ??? For hvis det er de priser de beregner afgiften efter . Så tror jeg hellere jeg vil gå efter en brugt r1 med afgift

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris zx7r kan det passe
  • #2   12. mar 2014 Christian C -

Jeg kan nu et andet og nok principielt bedre sted smiley - ZX-7R er nemlig en niveaulistemodel, og man kan derfor se, hvad SKAT vurderer handelspriserne til aktuelt for årg. 1996-2003 her -

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=113935

Husk fradrag i de listede handelspriser på 3% for middelstand og 8% for under middelstand. Brug SKAT's beregner til at beregne afgiften for de listede handelspriser og nypriser.

F.eks

Årg. 2003 middelstand - handelspris ca. 59.200, afgift ca. 34.277
    Årg. 1996 middelstand - handelspris ca. 38.800, afgift ca. 22.678

(Slår man disse cykler op i DMR, ser man, at SKAT's afgift er en smule højere for samme handelspris for de ovennævnte cykler vurderet i 2013, det skyldes at afgiften (skalaknækkene) er ændret marginalt til 2014)

Kommentér på:
Pris zx7r kan det passe

Annonce