777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jesper P
Jesper P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Motocross Motocross

Jeg vil gerne begynde lidt på motocorss, bare for sjov! Jeg kommer nok til at køre på en mark, men nok også på en bane en gang imellem. Jeg ved man skal skifte en masse, efter man har kørt, men jeg vil gerne vide hvorfor? Man skal skifte olie efter få timer, er det ikke et spild? Og hvad vil i tro at jeg skulle skifte, af ting og sager hvis jeg vil køre på en mark men også på bane? Jeg køber en Kawasaki KX250F 4 takts fra 2008! tak på forhånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motocross
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   12. mar 2014 Selv tak.

Det bliver et dyrt bekendtskab ikke at overholde serviceintervallerne på sådan en.

Skal du køre på bane, er du nødt til at tage licens. Skal du køre på mark, så er du nødt til at regne med sure naboer.

• #2   13. mar 2014 Køre på mark bliver meget hurtigt kedeligt, find dig en klub og tag ud og besøg dem. Du kan få indslusningslicens i dmu for et par hundrede og så godt og vel en tussebasse for et års medlemsskab i en cross klub. Det er en meget lille del af det som det koster at købe og vedligeholde en crosser og alt det satans udstyr der skal bruges.

• #3   13. mar 2014 Cross motorer skal vedligeholdes så meget fordi at motorene yder rigtig meget i forhold til deres motorstørrelse. Især 2-takterne smider virkelig nogle heste ud. Samtidig så er motorenes fysiske størrelse også holdt på et minimum for at spare vægt.

Jeg har ikke selv kørt motocross, men kender flere der har og ja det koster en formue.

• Jesper P
    Jesper P Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   13. mar 2014 Tak for hjælpen! Jeg har en ATV som jeg køre på en mark med og mine naboer bliver ikke sure! smiley

Kommentér på:
Motocross

Annonce