{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.492 visninger | Oprettet:

Mathias A
Mathias A
Tilmeldt:
21. mar 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

atv {{forumTopicSubject}}

Hej håber at du kan hjælpe mig! Jeg har lige købt mig sådan en 2 cylinderet Kuzuma hunter 250cc og da jeg så kom hjem kørte jeg et par meter også begyndt den at larme helt vildt så stoppede jeg også kunne den ikke komme i gear altså den går i gear på displayet men den kan ikke køre eller noget kan det være vinkeldrevet der er gået i stykker? Håber du kan hjælpe mig Mvh Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  atv
  • #1   21. mar 2014 Det lyder sandsynligt, at vinkeldrevet er smadret. Det er svagt på den model. Har selv en holdende med smadret drev. Skagen pocket bike kan renovere det, men det koster 3000,- smiley

  • #2   21. mar 2014 Kuzuma! Det siger ligesom et eller andet om kvaliteten.

    Nogen må sgu da kunne lave det ud af andre dele end lige de originale?


  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #3   22. mar 2014 Jeg har sendt den til den lokale mekanikker så han må kunne finde ud af et eller andet der er billigere.

  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #4   22. mar 2014 Jeg er bare bange for at det er gear kassen der er ødelagt.

  • #5   23. mar 2014 Retur til Sælger med lortet..


  • Mathias A
    Mathias A Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #6   23. mar 2014 Jamen idioten vil jo ikke tage den tilbage

  • #7   23. mar 2014 Du har købt noget discount og betaler nu prisen.
    Jeg går ud fra at det er en kAzuma og det er lidt bedre end Kina modellerne. Men stadig noget billig pis hvis det skal bruges med fuld gas smiley køre man pænt, så holder det rimeligt.

    Selvfølgelig tager sælger den da ikke retur, det havde jeg heller ikke gjort !

    Hvem er den største idiot, ham der sælger eller ham der køber noget lort ?? Hmmmmm



  • #8   23. mar 2014 Brian S - når trådstarter skriver, det er en Kuzuma Hunter, så er det nok en Kuzuma uanset, hvad du tror. Hvis du læste hele tråden, ville du kunne se, at jeg også har sådan en med defekt vinkeldrev. Jeg har fået min foræret, så du kan spare din belæring om, hvem der er et fjols...

  • #9   23. mar 2014 @kenneth.

    Jeg undskylder min uvidenhed, har nu konstateret at kuzuma er en Kina kopi at kAzuma som jo ikke er specielt godt, dvs at en kopi ikke er værd at eje ( gratis eller ej)
    Hvad du har fået foræret er vel i denne sammenhæng irrelevant, da trådstarter har købt og betalt for din nedtur.......

    Og jeg mener til stadighed at min belæring holder vand...... Idioten er ikke ham der sælger sand i Sahara, men ham der køber !!


  • #10   23. mar 2014 Købt og betalt for min nedtur? Hvor læser du, at jeg har nedtur over min gratis atv? Men jeg er dog enig i, at jeg heller ikke som sælger havde taget den retur...

  • #11   23. mar 2014 Din = sin ( forbistrede iPad smiley )

  • #12   23. jan 2015 Hej Mathias
    fik du lavet din atv eller blev der sat kædekit på????


  • Søren  F
    Søren F Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   12. apr 2015 Hvis det er med vinkeldrev er det en kuzuma.
    Det er kun sportsmoto der renover dem i scandinavien. 3500kr. Har lige fået renoveret min og nu køre den perfekt. Ulempen er også man skal ha løsnet hele motoren når det skal på plads igen. Ellers en ok maskine til pengene. Hvis du har spørgsmål kan du bare spørge.


  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 1
    #14   2. nov 2016 Nogen af jer der har kadang aksel til sådan en kazuma 250ccm har også en jeg har fået hvor vinkel gerne var gået i. Fik en ny hjem fra Kina men tidligere ejer har smidt aksel væk Tlf 50495318 hilsen thomas

Kommentér på:
atv

Annonce