{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Holbæk - Kongerslev(nær Aalborg) {{forumTopicSubject}}

Optakt:
Så er tiden ved at være inde... den første store tur, alene. Turen går fra Holbæk til Kongerslev i sejlflod, nær Aalborg. Drengen er vildt spændt, har knoklet på livet løs i mange uger, ikke mindst på dum cykel men også på job, for at komme foran med penge

Ugen op til:
Er gået med at få oppakning til at fylde mindst muligt, spænde fast, lave det om og prøve igen(hvilket ikke er specielt nemt på en lille og meget smal cykel). nu er den der endelig.

Dagen før dagen før dagen:
Manglede stadig en del, bla. to spændestropper som knægten her rev midt over, dagen før. man er jo lidt bange for at skidtet rasler af, så det skal jo sidde fast! Fik fat i to skansstropper med skraller(650 kg pr. strop) som jeg er sikker på kan holde. Måtte også en tur i jysk, hvor verdens smarteste ekspeditrice spurgte om hvorfor jeg havde jakke på- ikke kunne fortælle mig pris på en luftmadras, så fik den for en 50'er. Velfornøjet og tilfreds kører jeg hjemad... MEN HOV! kommer lige på tanke om at jeg trænger til en ny lås, for den gamle vejer et ton! må tilbage igen til PH-speed i holbæk, som ligger i den modsatte ende af byen... køber lås, og triller hjem.

Dagen før dagen:
Alt er pakket og klar, knægten kigger på sin oppakning som spiller maks. alt fungerer og det er helt ug at køre med... står og kigger på cyklen og får mere og mere ondt i hjertet over at se den så beskidt. FLÅR oppakning af, vasker, pudser og polerer fra top til tå!... NU er den fin. starter forfra med at sætte oppakning på... KNÆK, der røg endnu et lorteplastiskspænde... men hov, knægten var jo smart... sætter da bare et af de nye metalspænder på som jeg købte i bauhaus. oppakning på, rutebeskrivelse printet ud, og lagt i klar lomme på tanktasken...... pas på brormand, nu kommer jeg smiley


NU MÅ DET ALTSÅ GODT SNART BLIVE MANDAG MORGEN!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holbæk - Kongerslev(nær Aalborg)
Kommentér på:
Holbæk - Kongerslev(nær Aalborg)

Annonce