{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Import hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg har forelsket mig i en cykel i tyskland, som jeg kraftigt overvejer at få fat i smiley
Men da jeg aldrig har haft noget med import af hverken bil, mc eller andet køretøj for, står jeg lidt på bar bund og søger derfor noget hjælp..

Har set lidt på de forskellige forum emner, men de er alle gamle og handler mest om hvordan man får fat på prøveplader (jeg regner med at hente i kassevogn).

Men hvad skal man være opmærksom på at få med af papirer, er salgskontrakt og registreringsbevis det man skal have med, og kan det passe at sidstnævnte ligger i bankerne, så man skal komme en hverdag eller hvordan?

Så derudover nogle indlæg hvor folk bare har fået et fragtfirma til at hente cyklen hjem for en, men hvordan tør folk det uden at have set cyklen med egne øjne? og hvordan fungere det med papirer, betaling osv med disse fragtfirmaer?

Kom endelig gerne med gode links, hvor man kan få en masse god viden smiley

Håber i kan hjælpe mig, er ret meget på bar bund.

Vh. Mathias


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import hjælp!
Kommentér på:
Import hjælp!

Annonce