988 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

V-Racere V-Racere

Havde i går æren af at køre en Honda VTR 1000 SP2, ca. 100km til træf i Karolinelunden. Det var kærlighed ved første indkobling smiley
Eneste minus'er er prisen og en lidt for aggresiv kørestilling - Hvis ikke man skal blive træt i håndledene skal man konstant bryde loven i dk smiley

Mit ? går på hvilke andre modeller der findes med V-motor og kåbe? Kigger selv lidt på en SV 1000, men er måske lidt for nøgen.
Mærke er ligemeget, dog er de eksotiske mærker uinteressante pga. prisen smiley

/Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V-Racere
  • #1   31. jul 2006 Tjae så Ducati jo nok udelukket, men så er der også Tl1000, den har fuldkåbe, og er til at betale, VFR modellerne er også gode, de har så V4 motor, hvis ingen af dem kan lokke, kan du jo altid få monteret fuldkåbe på SV1000, ved dog ikk hva det koster.

¤Trofast

• #3   31. jul 2006 hvis du skal have fuldkåbe på en sv 1000s koster den 3995.- for den orginale. også kan du jo altid sætte et andet styr på. smiley

• #4   31. jul 2006 Thomas:
    Ja, det må du nok sige! Jeg sidder stille og roligt og blive mere og mere forelsket i den. I første omgang tænkte jeg at jeg bare ville slå mig ihjel på den, hvilket jeg sikkert også vil. Dog er det nu mere vendt til forelskelse smiley Lyden alene..... *savle*
    Den er bare noget helt andet end min RF'er, som faktisk har samme motorspecs mht. moment og HK.

Jeg drømmer videre smiley

• #5   31. jul 2006 Strada:
    Hehe, du er glad for din Multiting - helt fint! Den er også flot med alt hvad du har gjort ved den. Udseendet falder bare ikke i min smag, mildt sagt smiley (No offense)

• #6   31. jul 2006 Thomas:
    My bad smiley Det var en SP1'er fra 2005
    Faktisk denne her:
    (link fjernet)
    Han kører dog selv på den, selvom den er til salg.

Hvad er forskellen på SP1/SP2 ?

• #8   31. jul 2006 Strada:

Næj, dæ hår æ it smiley Æ troe nu heller it te' det will ænne å mi opfattels' a'en, kosmetisk. Hehe smiley

Den kører da uden tvivl godt. Hvordan kom du på at skulle have sådan én ?

• #9   31. jul 2006 Thomas:

Ok. Jeg ved at den er købt i foråret 2005, fra ny. Derfor kan den jo godt være ældre end det. Kan du se ud fra billederne på tidligere link om det er en SP1 eller 2'er ?

Fordi forhandleren skriver SP1 er det jo ikke sikkert det er rigtigt. Det var netop _den_ maskine jeg kørte på, for at undgå misforståelser.

• #11   31. jul 2006 Kan godt følge dig i dine overvejelser - kørte selv RF900 før, men prøvede så en SV1000 og efterfølgende Falco´n som jeg nu har. Den styre noget bedre end RF trods der kun er 15 kg til forskel og den lille købe på Falco´n går jeg ikke køre helt så stærkt.

Hvad med en Aprilia RSV Mille - eller evt. Falco.

mvh peter

• #13   31. jul 2006 Nu har du prøvet en VTR100 SP1
    Kan være du skal hoppe på en VTR1000 Firestorm...

/
    Jesper

• #14   31. jul 2006 Jesper & Jesper:
    Sidder og kigger lidt på Firestorm. Fed cykel uden tvivl. Dog lidt anonymt design i forhold til SP-1 eren. Knapt så mange heste også, men så kan det være der går en måned mere før jeg dør smiley

• #15   31. jul 2006 Ellers er der:

TL1000R
    RSV MILLE

De kan fås til samme pris som sv1000 selvfølgelig ikke som nye

• #16   31. jul 2006 ja absolut en Mille .... Den har ikke så aggresiv køre stilling som en SP'er ... Er du mere til det sjove rææs fremfor køre 200 + på motorvejen er der jo en Tuono som min ... Den har alt det gode fra Millen og 117% mere sjov i hverdagen

Kommentér på:
V-Racere

Annonce