1.726 visninger
|
Oprettet:
Bør jeg skifte dæk? {{forumTopicSubject}}
Hej igen.
Jeg var så heldig at punktere næsten lige ude foran en thansen i dag. Jeg gik der ind og en flink ekspidient hjalp mig med deres dækkanon - og jeg fik sprøjtet lidt punkteringsspray ind, for at sikre at luften ikke fes ud igen på vejen hjem.
Dækket ser umiddelbart ikke ud til at have taget skade, og der er stadig luft i dækket nu, 9 timer senere.
Hertil spørger jeg så: Er det nødvendigt at jeg får skiftet dækket?
Det var sgu ikke nogen rar fornemmelse at den lige pludselig begyndte at slingre, og jeg vil nødig ha' at det sker igen.
Mvh!
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 113
Skift dit gummi før det går galt..
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.366
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 412
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 843 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Så ved ikke hvorvidt det er helt godt, eller om man skulle få fundet en anden lappeløsning istedet. Der er trodsalt kun 2hjul på en mc.
Bør jeg skifte dæk?