Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt de ikke havde en måling... :o)
  • #2   4. apr 2014 mit prinicip er også at jeg inden for byskilte aldrig kører tosset.. jeg siger ikke jeg ikke somme tider ryger en smule over grænsen, men jeg vil vove at påstå den aldrig kommer over 60 i 50 zone, udenfor byerne er den dog givet fri i det omfang der er oversigt til det, her kan det godt gå lidt for stærkt til tider O:-)

• #3   4. apr 2014 Kører også normalt det tilladte - men det var lige min acceleration der kom lidt for højt op smiley Så ser jeg så en politibil bag mig, fuck - anyways, gør kun deres job smiley

På landeveje langt fra alt, kan den da også komme lidt over, men gider bare ikke miste kortet, så prøver alt hvad jeg kan, at ligge på det tilladte, det sgu bare svært..

• #5   4. apr 2014 Godt man ikke kom bragende Idag så smiley

• #6   4. apr 2014 Inden for bymæssig bebyggelse er det en decideret fejl, hvis jeg kører for stærkt. Udenfor afhænger det helt af vejens beskaffenhed og udsyn!

• #7   4. apr 2014 Hastighedsgrænser hvad er det for noget??? er det noget extra udstyr i sætter på jeres motorcykler smiley

Kommentér på:
godt de ikke havde en måling... :o)

Annonce