3.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Syn mangler tal i stelnummer Syn mangler tal i stelnummer

Hej!
Jeg har slebet mit stel og malet det. LANGT arbejde da det var rustent!

Nåh men der er lige de sidst to i stelnummeret man ikke rigtig kan se, er det noget de vil sige noget til, til syn? ellers må jeg jo tage en metal børste over det flotte nynalede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn mangler tal i stelnummer
  • #1   6. apr 2014 De plejer at være ret flinke til det.

Normalt hvis stelnummeret ikke passer til Reg. att. fordi der er fejl, er de ligeglade smiley

• #2   6. apr 2014 Tag en ridse pen eller anden spids genstand og rids nummeret op, og nej de er ikke ligeglade med at stelnummeret ikke passer til reg, attest, så lad vær med at tage den chance hvor du kan blive sendt hjem og få styr på det, når det nu kun vil ta dig 1 min at ridse maling ud af talne.

• #4   6. apr 2014 #3 .
    sgu noget over kill pga han har kommet for meget maling ´på sit stel nummer, syntes du ikke . ?

mvh

• #7   6. apr 2014 Der er bare kommet lidt for meget maling på, ikke andet. smiley nå men må slibe lidt væk og give et tyndere lag smiley

• #8   6. apr 2014 Hele stelnummeret skal kunne ses til syn. Hvis man ikke kan se hele nummeret men er sikker på det er den rigtige mc kan der laves en genihugnings attest. Stelnummeret genihugges og mc skal til omsyn alting noget som klares i synshallen.Men kan du få nummeret frem ved evt at ridse eller skrabe i stellet er det nok at foretrække du kommer til det alligevel ved syn hvis nummeret ikke kan ses.Det er selvfølgelig træls når den er nymalet men du sparer en del bøvl ved at få det frem inden syn.

• #9   6. apr 2014 Hold nu op, stelnummeret er jo ikke forsvundet, der er bare kommet lidt maling over det, slib,skrab malingen væk og kør til syn, du kan også komme ud for at synsmanden gør det for dig så han kan læse nummeret, der skal ikke hugges noget nyt i eller 17 nye attester, Dont listen to those people smiley tror ikke man har læst hvad det er du spørger om.

• #10   6. apr 2014 denne tråd viser med tydelighed at folk ikke læser hvad en tråd drejer sig om ..

nu er rådet bla at få en ihugningsattest , pga lidt maling i stel nummeret ,

he he , hvad bliver det næste , et forslag om et nyt stel fra Japan,

smiley :)

hmm.

som skrevet længer oppe over kill .

mvh

• #12   6. apr 2014 he he .

det er ikke pølsen pigerne bliver tykke af..

det sovsen . smiley :)

mvh

Kommentér på:
Syn mangler tal i stelnummer

Annonce