{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Sløvt speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej, mit speedometer har lidt svært ved at følge med engang imellem. Problemet opstår ved hurtige accelerationer, men oftest sker det, når jeg har kørt omkring 80 og sætter farten ned til 60 - speedometeret bliver på 80, indtil farten kommer helt ned omkring de 50. Det er ikke et problem som sådan, men kunne da være rart, hvis det fulgte med. Nogle bud?

Go' søndag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sløvt speedometer
  • #1   6. apr 2014 Hvilken mc, og hvordan er det koblet til, forhjul eller? ???, jeg havde et problem på mit med at nålen hoppede/ svingede lidt imellem 115 og 135 f.eks, smurte mit kabel, det hjalp lidt, men problemet kommer igen har jeg fået fortalt.....

• #2   6. apr 2014 Måske er speedometer kablet ved at tører ud så det sætter sig.

Ved ikke om det overhovedet er muligt, blot en tanke smiley

• #3   6. apr 2014 Honda CB500 fra '94. Det er sat til forhjulet, ja. Har godt læst, at nogle har det problem, men min nål hopper ikke, den gider bare ikke helt følge med.

Ja, jeg har også selv tænkt, om det er fordi, det ikke er smurt i lang tid. Må lige prøve det, og se om det hjælper smiley

• #5   6. apr 2014 Ja, det er rigtigt. Det burde ikke være kablet så... Skiller speedometeret ad og ser, hvordan det står til derinde så smiley

Kommentér på:
Sløvt speedometer

Annonce