Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC'er bliver påkørt/over bagfra
  • #1   8. apr 2014 Nu har du også kun taget et udpluk at historien. Han havde kone og et lille barn ombord i bilen og blev jagtet af det halve af USA. Ja, han havde lavet en mindre forseelse, men den menneskejagt det udviklede sig til, slog slet ikke mål med forseelsen.

• #2   8. apr 2014 det er en gammel film det der... og der ligger meget mere bagved end bare han påkøre Mc'erne og stikekr af... samtidig er de motorcyklister også nogle klaphatte og banke hans rude ind til sidst i filmen uanset hvordan han har opført... det bliver stadig set på som overfald

• #3   8. apr 2014 Næsten alle de "mc'er" du ser på filmen er i dag dømt for en lang række forbrydelser. Ham der blev kørt ned er vist lam fra halsen og ned.

• #4   8. apr 2014 Ja ok, Jeg har ikke set det tidliger og kender ikke historien bag det klip. Men det ser vildt ud, da han køre ind i dem... Det blev han vel også dømt for?

• #5   8. apr 2014 De idioter bad sgu selv om det. Havde gjort nøjagtig det samme..

• #6   8. apr 2014 Han havde kone og barn med i bilen. Grunden til at han påkører en af motorcyklisterne er at denne kører ind foran bilen og bremser hårdt. Dette gør motorcyklisten kun for at standse bilisten, da han angiveligt skulle have kørt hensynsløst tidligere end videoen viser. Da han påkører motorcyklen går han i panik, da hele banden bliver ophidsede, og vælger til sidst bare at komme væk, og det går så ud over dem som har stillet sig i vejen. Senere optagelser viser at efter motorcyklisterne har forfulgt manden og hans familie gennem byen, bliver han nød til at stoppe i en kø, og her smadrer motorcyklisterne hans bil. Ydermere bliver han trukket ud og gennem tævet, samt stukket. En af folkene som var med til det var, så vidt jeg husker, en betjent.. Kan ikke sige jeg ikke ville have reageret på samme måde. Når så stor en gruppe af mennesker pludselig stimler sammen om 'en, efter man har "påkørt" en af dem, som selv er skyld i det..

• #8   8. apr 2014 Ja, "gammel" video, og vi alle er enige i, at MC'isterne was to blame! smiley

Bum færdig smiley

• #9   8. apr 2014 gammel video som sagt, de var selv uden om det..

• #10   8. apr 2014 Og hvad har Denny så lært.....undersøg sagens faktiske indhold, før man råber "Ulven kommer", ok du er ikke den eneste der i første omgang blev gal på billisten smiley

• #11   8. apr 2014 Der var faktisk også en virksomhed som laver pansrede køretøjer for VIP's som lavede hans Range Rover helt om, med panseret glas og jeg skal kommer efter dig. Det var et mediestunt, men meget fedt alligevel.

• #12   8. apr 2014 Forløbet var jo at manden i bilen oprindeligt begik en fejl - det gør alle, men i stedet for at blot en MC-ist kører har op og snakker med ham - hvis man i det hele taget skal det- rammes hele sværmen af en form for fælles blodtørst og kører efter ham og chikanerer ham. For mig at se handlede manden i selvforsvar!!!!

• #13   8. apr 2014 Starten er blevet klippet fra i denne video'en, find originale, giver et lidt andet billed.

• #14   8. apr 2014 originalen:

https://www.youtube.com/watch?v=V-9WuRnolfQ

taget fra beskrivelsen under filmen:
    "Biker arrested as police hunt two more motorcyclists wanted for wild upper Manhattan attack caught on video — and one rider struck in the ordeal is feared paralyzed.

Christopher Cruz, 28, was one of dozens of motorcycles that surrounded Alexian Lien, 33, on the Henry Hudson Parkway when the biker was rear ended, cops say. The driver stopped, but when the bikers allegedly started to damage the SUV, Lien — who was driving his wife, Rosalyn Ng, and their 2-year-old daughter — fled to Washington Heights, where the bikers pulled him from his vehicle and pummeled him. Jeremiah Mieses, the biker struck during Lien's escape, was feared paralyzed, family reportedly said.

Cops arrested one biker and are hunting for two more who allegedly beat and slashed a man in front of his wife and 2-year-old child after a wild chase through upper Manhattan.

Motorcyclist Christopher Cruz, 28, allegedly sparked the wild ordeal after he swerved in front of Alexian Lien, 33, on the Henry Hudson Parkway and stopped short, causing Lien to rear-end Cruz on Sunday afternoon, police said.

Cruz, of Passaic, N.J. — who was riding with a swarm of dozens of motorcycles that surrounded Lien's Range Rover — allegedly cut the driver off and caused an accident, police said.

The biker was charged with menacing, reckless endangerment, reckless driving and endangering the welfare of a child. He was waiting to be arraigned Tuesday."

• #15   8. apr 2014 https://www.youtube.com/watch?v=U5TQVDpfjAc

• #16   8. apr 2014 Benny.

Den bliver sendt på mail til mig, jeg ser den og ved ikke det handler om, men synes det ser helt vildt ud! men tro det er fordi han måske er pist over han ikke kan komme forbi, og køre så ind i dem. og smider den så her på mcg og skriver "Hold da kæft en syg stodder" smiley hvilket han jo så måske ikke er alligevel hehe smiley men sku da ikke til at vide hvad det går ud på eller hvorfor han gør som han gør, når der er blevet klippet i den, eller vide hvor gammel den er smiley

• #17   8. apr 2014 Tror de sataner skal være glade for at det ikke var en anden mindre tolerant bilist de havde med at gøre! - sådan en Range Rover der er jo perfekt til en ordentlig gang terrænkørsel, uanset underlaget smiley

• #19   9. apr 2014 Så vidt jeg husker dør en af de påkørte MC'lister i starten af filmen..
    Men igen, med 100 vrede motorcykler der slår og tager i håndtaget på min bil, ville jeg fandeme have gjort det samme. Respekt for at han ikke bakkede gennem hele flokken i slutningen af klippet..

Kommentér på:
MC'er bliver påkørt/over bagfra

Annonce