{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Kunstlæder...!? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG,
Jeg er i gang med at kigge efter et par nye MC-støvler, som skal være af sports- eller sportstouringtypen. Jeg kigger efter modeller i den mellemdyre klasse (hvilket i min verden er 2000 +/-). Jeg har konstateret, at rigtigt mange af dem er af kunstlæder frem for ægte læder, hvilket overrasker mig lidt, når vi snakker 2000+. Er ægte læder ikke bedre, da det vel tilpasser sig fodens form med tiden? Er der nogle, der har erfaring med, om hvordan de to materialetyper fungerer i længden? Kan jeg ubekymret vælge et par i kunstlæder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunstlæder...!?
  • #1   13. apr 2014 Jeg har aldrig haft nogle problemer med mit kunstlæder, synes det er dejligt at gå med.

• #2   13. apr 2014 ''...da det vel tilpasser sig fodens form med tiden?''

Du bør helt sikkert finde dig et par støvler som passer 100% fra starten af smiley Kunstlæder er ikke nødvendigvis ringere en ægte læder.

• #3   13. apr 2014 Milling: Jeg havde bestemt heller ikke tænkt mig at købe læderstøvler, der sad dårligt fra starten i håbet om, at det blev godt med tiden. Jeg har bare en forestilling om, at en god støvle af læder vil blive endnu bedre med tiden, ligesom en læderdragt.

Kommentér på:
Kunstlæder...!?

Annonce