3.253 visninger
|
Oprettet:
Afgift ved genopbygning af totalskadet {{forumTopicSubject}}
Hey MCG
Jeg står i den situation at jeg har en Suzuki Gsxr 750w årg 1995 med dansk reg attest som har været totalskadet, og som nu er blevet genopbygget.
Hvordan med afgift,syn osv?
Har været inde på tast selv/motorkontor, men kan ikke finde noget om hvordan man gør i sådan en sag. Ikke andet end den lange smører omkring forsikringsselskaberne.
Og når jeg søger på nettet og herinde er der så mange forskellige meninger og bud.
Så det kunne være fedt hvis der var nogen som faktist havde prøvet det, og kunne fortælle helt konkret, hvordan det forgår.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 902
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.847
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 529
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 529
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 529
mar 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 66
Ditaler - du skal huske lige at gøre SKAT opmærksom på at det er en total skade. Går ud fra at du har et stempel på din reg attest?
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 58
Og når jeg slår den op i motorregisteret står der at den er blevet afmeldt grundet totalskadet.
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 529
Afgift ved genopbygning af totalskadet