Crashpads / motorbeskytter montering {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har en Z750 2008 som jeg har købt nogle crashpads og motorbeskyttere til (R&G) - Har lige et par spørgsmål:
1. Dem til bagrammen, ved baghjulet - står der det er M8 bolte, og tror de er for store, er lidt bange for gevindet blir ødelagt - men de blev bestilt til den model - så er der nogle der ved om der er M8 eller M7 der i bagrammen?
2. Hvor vigtigt er det at de crashpads på siden af motoren bliver spændt med 40nm? Havde ikke lige en momentnøgle og sændte den stang man propper i med en fladtang, og så et topnøglesæt til padsene.
3. Har en bundkåbe, og det gør så de to nederste motorbeskyttere ikke kan komme på - hvad er den bedste måde at få flyttet spidsen af kåben 2 cm ned?
... Kan tage billeder imorgen, hvis det ikke kan svares på med den info.
Mvh Mikkel
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
2. Rimeligt vigtigt - det er de bolte der holder motoren fast, så det er vist bedst de ikke skvatter ud.
3. Skær ud eller flyt beslag. Svært at sige når man ikke har set det...
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.659
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Der plejer at følger montage vejledning med r&g, gør der ikke det til dine ?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.659
apr 2011
Følger: 13 Følgere: 166 MC-er: 1 Emner: 231 Svar: 1.294
Crashpads / motorbeskytter montering