{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.099 visninger | Oprettet:

Så et motorcykel tyveri i dag! {{forumTopicSubject}}

Lang historie forude! smiley

Jeg var inde at tanke på Shell i Århus ved krydset Skanderborgvej/Christian X vej. Jeg gik ind i butikken for at købe en cola. Mens jeg er på vej ind, kommer to skumle typer trækkende med en scooter uden plader. Den ene går ind i butikken og den anden trækker den over til standeren. Ham i butikken går op til kassen og beder pigen ved kassen om at åbne for standeren. Han vil ligge en mobil telefon i pant, men pigen siger at man skal betale på forhånd. Så står han og prøver at finde småpenge og ender med at betale for 19 kroner benzin.

Imens står hans kammerat ude ved tanken og overbeglor min motorcykel. Jeg står selvfølgelig og holder øje med ham, men han er ligeglad. Han får benzin for 19 kroner, jeg køber min cola og går ud til min MC. Så kører de afsted.

Jeg kører den forkerte retning ud af tanken, men vender om efter 500m, kører ned af Skanderborgvej og ud på Christian X vej. Cirka 500m nede ser jeg de to skumle gutter igen. Den ene trækker med knallerten og den anden med en MC...

Jeg ligger to og to sammen, og tænker "Det er fandme ikke deres MC" og bestemmer mig for at ringe til panserne. Kører lidt op af vejen og så ind på en side gade så de idioter ikke kommer hen og slår mig i hovedet mens jeg står og ringer.

Det tager selvfølgelig 100 år og komme igennem til politiet, og bliver nød til at ringe op to gange fordi viderstillingen ikke går igennem. Får endelig fat i dem, og de siger at de åbenbart allerede har sendt en vogn derud. Fint nok tænker jeg og fortæller at jeg lige kører en tur tilbage og tjekker om de stadig er der.

Det er de så desværre ikke, ser godt nok politibilen men ikke fjolserne. Øv tænker jeg, surt show for ham med MC.

Så har til aften klokken 21:30 ringer der en politimand til mig og beder mig fortælle i detaljer hvad der skete. Jeg fortalte alt hvad jeg har fortalt her og lidt mere til.

Heldigvis fortalte poltimanden at ejermanden havde fået cyklen igen. Den var åbenbart blevet nakket mens han var inde og handle i Rema1000! Han opdagede den var væk og fik jaget idioterne væk! Det må være sket mens jeg prøvede at komme igennem til politiet. Hvis du(ejeren) er på MC galleriet og læser dette, så er du fandme heldig!

Jeg fortalte panserne at de sikkert kunne få fat på fjolserne hvis de tjekker overvågningen på Shell. Den ene var der inde i rigtig lang tid og gik meget rundt, den anden stod også udenfor i langtid. God chance for at kamera har taget dem fra mange sider. Så nu må vi håbe politiet gør deres arbejde ordenligt.

Moralen er: Husk og sikrer din cykel, selv hvis du bare lige hurtigt skal ind og handle. Hvis jeg f.eks havde glemt at tage nøglen ud da jeg gik ind på tanken, så havde de nakket min cykel med det samme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så et motorcykel tyveri i dag!
Kommentér på:
Så et motorcykel tyveri i dag!

Annonce