658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kædeværktøj til 530 kæde kædeværktøj til 530 kæde

hejsa MCG...

jeg er på besøg ved min familie i århus og er ved at skifte kæde... har så lige ødelagt mit eget kædeværkttøj da det var fra forige århundrede...

er der en som har et stk kædeværktøj til en 530 X ring kæde man må låne en time's tid i østjylland ??? gerne omkring syd århus...

David

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kædeværktøj til 530 kæde
  • #1   18. apr 2014 Hvis du ikke finder noget, så kan en lettere modificeret skruetvinge nogle gange gøre arbejdet.

Har jeg med succes brugt før i mangel på bedre smiley

• #2   18. apr 2014 må indrømme jeg gerne vil gøre det med det korrekte værktøj da jeg ikke stoller på det holder ordenligt medmindre men gør det sådan

• #3   18. apr 2014 jeg tror efterhånden du får svært ved at låne værktøj herinde.

problemet ligger lidt i at folk har pænt meget misbrugt folks gode vilje, kender flere som har mistet værktøj på den måde, sågar har jeg haft folk som jeg slet ikke kender, ringe til mig (har hemmelligt nummer) og spurgt om de kunne låne mine løftere værktøj ja sågar min lift og dækmaskine...

jeg har godt og vel alt værktøj man skal bruge, men er lidt træt af at fok ikke rigtig selv kan få fat i noget værktøj, det er jo kun et klik væk på nettet

NÅ nok galde, for du har jo bare knækket dit "heldigvis".....

kan det vente til søndag evt, så kan jeg kigge forbi

• #4   18. apr 2014 Jeg blev enig med mig selv om at jeg måtte leve af havregryn i en 8-9 dage så købte et selv... Ikke sådan et være studerende og ikke have råd til mekaniker/værktøjer selv... Men forstår godt hvis folk misbruger det at ingen gider hjælpe!!!

Heldigvis grundet min utålmodighed købte jeg et som jeg har nu.. Dog på betingelsen af jeg lever skrabet wuhuu længe leve su!!! Godt vi lever i Danmark

Kommentér på:
kædeværktøj til 530 kæde

Annonce