2.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Autostol / Barne sæde til mc Autostol / Barne sæde til mc

Hej gutter

Vil høre hvad i tænker om at benytte barne sæde på mc?

Spørger fordi min datter nu er blevet 5 år, men ikke er blevet 135 cm endnu, så loven kræver et barne sæde.

Jeg overvejer kraftigt at købe et, men vil egentlig lige høre jeres mening omkring det. smiley

Og skulle en af jer have et brugt til at ligge, må i meget gerne sige til. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autostol / Barne sæde til mc
  • #1   19. apr 2014 Jeg ville også gerne have haft et. min ældste pige er lidt glad for mc/crosser/fart og interreseret. Nu er hun efterhånden blevet 134cm. og så er der nok ikke så lang tid til at ordensmagten ikke vil sige noget til det.
    men du skal jo sørge for godkendt udstyr til den lille, fra top til tå, og så gøre op med om du stoler nok på de andre trafikanter til at tage hende med ud i trafikken. Personligt ville jeg ikke tøve.

• #2   19. apr 2014 Jeg snakkede med Rydbergs mc om udstyr, og hun sagde at: Skater udstyr (knæ beskytter, albuebeskytter, osv. ) og en god flyver dragt, det er lige så godt som det mc tøj man kan købe i de str. Både sikkerhedsmæssigt, og økonomisk, for de vokser jo hurtigt ud af det igen. smiley

Jeg ville ikke tøve over at tage hende med bagpå, og ud i trafikken, jeg ville bare høre om det var dumt at købe sædet fremfor at vente til hun er vokset. smiley

• #4   19. apr 2014 Kan en af jer hjælpe mig med, hvor jeg kan finde et brugt??

Det koster 1700 kr fra ny ude ved Rydbergs mc, men har foraøgt at søge på dba. Gul og gratis, osv. Men uden held. Tænker at jeg enten søger på noget forkert, eller at ingen virkelig ingen har et til salg. smiley

• #5   19. apr 2014 Der er ikke ret tit nogle til salg, det er med at være dér når der er nogen.

• #6   19. apr 2014 Kringle

Ja vi er helt enige, jeg nyder så meget at ha mine niece på 14 med på tur... til de 2 første år hun var med på tur, købte jeg sådan en oxford rider grips smiley den var sku god

• #7   19. apr 2014 Hvor kan de ellers fåes henne? Fra ny så desværre, og er 1700 kr prisen?? smiley

• #10   20. apr 2014 Jeg har et til salg. Jeg har godtnok givet 1900 for det. Men du kan få det for 1000. Brugt 1 år.

Kommentér på:
Autostol / Barne sæde til mc

Annonce