2.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvornår forsvinder pant i mc Hvornår forsvinder pant i mc

Jeg købte min mc med pant i, beløbet jeg skulle give blev afleveret i banken med banknoteret check, og underskrift fra bank om at pant bliver ophævet. Men tjekker jeg via tinglysning.dk er der stadig hæftelse på mc'en. Jeg købte den 28/3. Er der nogen der ved om jeg bare er utålmodig? Det 'irriterer' mig at det ikke er i orden. Jeg er ikke bange for at sælger har snydt, mere om banken ikke har gjort mere ved sagen.
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår forsvinder pant i mc
  • #1   22. apr 2014 kan godt forstå dig.

men tror der kan gå noget tid for det sker.

måske du kan ringe til banken og spørger .

mvh

• #2   22. apr 2014 ryk banken , har selv haft solgt en på et tidspunkt hvor banken "glemte" at aflyse panten selv om alt blev betalt ud ,med begrundelsen at de ville spare mig for stempelomkostninger hvis jeg skulle have et nyt lån med pant ,ja pænt af dem men hvad nu hvis jeg ikke skulle have et nyt lån eller ny cykel ? så havde de beholdt pantet 1/2 år og givet mig en udtilfreds køber på halsen ?
    de er nogle røvere og banditter ,ryk dem i skægget ,hårdt ! smiley

• #3   22. apr 2014 Ja det er sådan noget jeg gerne vil undgå smiley Det skal bare være slettet. Jeg ved tinglysningen er et lidt tungt system, men 3-4 uger for at slette en hæftelse er alligevel meget. Banken får et kontant ryk i skægget i slutningen af ugen hvis der ikke er sket noget.

• #4   22. apr 2014 Det tog ca. En måneds tid på min MC.. smiley

• #5   22. apr 2014 Ok, de får lige en chance så.
    Tak for svar

• #7   22. apr 2014 Sælger fik aldrig pengene, de gik direkte til banken. Pengene var trukket på dagen fra min konto.
    Tak for svar. Så er der en grund til at være lidt utålmodig nu. Hehe

• #8   23. apr 2014 Har også tinglyst pant på min bil. Købte den sådan, men kontaktede panthaver der oplyste at gælden var betalt.

Der er ikke noget problem i det. Der er kun på papiret og koster 1.000 kr at få slettet.

Du har papir fra banken - så ingen problemer

• #9   25. maj 2014 er der sket noget nyt i sagen simon? faldt lige over din tråd, umiddelbart burde det være ude af verden nu, da jeg forlængeste fik fjernet det resterne lån osv fra min netbank. men ellers kan jeg da selv lige checke med banken smiley

• #10   25. maj 2014 Ja, det er ude af verdenen smiley ringede til bankrådgiveren, Henning (var det ikke. Det han hed?) han havde været på ferie i 3 uger, og så var der ikke sket noget med den sag. 2 dage efter han fik besked var det slettet. Så nu er alt på plads smiley

• #11   25. maj 2014 Simon .
    Hmm .
    så skal du have en skideballe, for ikke at følge op og skrive om det herinde.

så der ikke hænger nogen tvilv i luften , osv osv .

men godt der er styr på det.
    smiley smiley
    mvh

• #12   25. maj 2014 Ja det skal jeg nok smiley jeg stiller op til offentlig stening på nærmeste offentlige plads.
    Men kan supplere med der ikke bør gå så lang tid. Behandlingstiden i Bilbogen er 1-2 hverdage. Så når de får besked fra banken bliver det slettet. Det var kun fordi en bankmand var på ferie. Sker det for andre at der går så lang tid, så er der sikkert sket en fejl, og kræver en reaktion smiley
    Det kostede i øvrigt ikke noget at få slettet.

• #13   25. maj 2014 mindre kunne gøre det .

hæ hæ.

smiley smiley
    mvh

• #14   25. maj 2014 "stening" smiley O_o smiley Tror du virkelig vi er så simple ukultiverede mennesker at vi i 2014 stadig benytter stening ??? fy fy skamme smiley smiley Næ du kan få en 3 km tur i en kæde efter Busaén iført en stribet badedragt anno 1920 !!!! smiley

• #15   25. maj 2014 Hehe.. Det er jeg glad for. Jeg kører en tur i stedet for så smiley

• #16   25. maj 2014 smiley nu troede jeg lige jeg kunne slippe .. Jeg venter nede på gaden

Kommentér på:
Hvornår forsvinder pant i mc

Annonce