3.282 visninger
|
Oprettet:
Transalp vs. Tenere vs. Domonator vs. KLE {{forumTopicSubject}}
Haløjsa i det herlige forårsvejr.
Hvis i skulle have en enduro maskine til landevej + lidt grusvej og der er ok til længere ture engang imellem, hvad ville i så se efter hvis valget stod mellem Honda Transalp 600, Yamaha Tenere 600, Honda Dominator og Kawasaki KLE. fra ca 1988-1993.
/Jesper.
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Men for mig er min ST alt for stor at tumle til rigtig offroad - men kører formidabelt allround.
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
Ikke en offroader
XTZ 750 is the shit
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Er landevejskørsel udelukket på en tenere? Eller er det bare pga vibrationer? Jeg søger en maskine der kan lidt af det hele.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
Jeg havde valgt transalpen - de er til at komme til for penge og holder i mange gode år og km.
Nu du bor i Jylland, så giv http://gammelgaards.dk/ et kald og tag et smut forbi ham. Han har masser af de typer maskiner du søger, så du kan få afprøvet hvad du er mest til. Han er tilmed rigtig flink og til at handle med.
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
Lad os se nogle billeder af dyret!
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Ellers har den type maskiner jo alderen hvor den holder prisen hvis man er pæn med den.
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Den kører super udover at den ene cdi har drillet lidt. Nu har jeg lige haft den lukket op og loddet den om. Umiddelbart iorden, men må hellere bestille en ny - de er jo heldigvis ikke så dyre mere
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
de giver lidt mere rolig motorgang og skulle give bedre brændstoføkonomi
ellers er der tit cdi´er brugt på ebay
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
apr 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Transalp vs. Tenere vs. Domonator vs. KLE