798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dragstar eller VN800 Dragstar eller VN800

Hej alle sammen.

Da min Svigerfar er ved at tage mc kort, er vi ved at kigge på en cykel til ham.
Han vil gerne køre cruiser, og han har to modeller i tankerne.

Han overvejer en yamaha dragstar 650ccm eller en Kawasaki VN800?

Nogen der har erfaringer med den ene eller den anden? Jeg har fortalt ham at jeg tror at dragstaren mangler lidt overskud mht. til dens 40 hk hvorimod VN800 har 55 hk.

Hvad siger i? Det skal siges at han vil have en model fra 2002 og opefter.

Mvh.
Thomas D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragstar eller VN800
  • #1   4. maj 2014 hejsa, fornuftig svigerfar du har der smiley
    kan kun snakke om dragstaren udfra egen erfaring og vil sige jeg syntes ikke den mangler noget, selv med mine knap 100kg rykker den fint med, og har ingen problemer på motorvej, men det er begge gode bud, specielt fordi de har instrumenterne på tanken, hvilket jeg syntes er en fin detalje smiley

• #2   4. maj 2014 Jeg har en VN800 og er rigtig glad for den, rigtig fed lyd og et godt træk, jeg tror dog på sigt at jeg skal ha en med nogle flere ccm. Udsenet kan man jo så diskutere hvilken man bedst kan li, men synes de minder meget om hinanden.

• #3   4. maj 2014 Jeg var lidt i tvivl om en 650ccm dragstar og en Honda Shadow 750.
    Valgte så Hondaen, men er da sikker på at Dragstar'en også kunne løfte opgaven smiley

• #4   4. maj 2014 Ud og prøv - det er det eneste der dur

• #5   5. maj 2014 Enig med LB
    Da jeg skulle ha en cruiser, prøvede jeg først Intruder 800, derefter VN 900
    Det var den måde man sad på/kørestilling der afgjorde det for mig, har VN900 nu!

• #6   5. maj 2014 XVS650. Bedre Mc får man ikke for sine penge. Og mega nemt at holde kørende, og billig i drift. (og en af de flottese Japaner Mc der er lavet)

Kommentér på:
Dragstar eller VN800

Annonce