Hvad sker der?????? Hvad sker der??????
Jeg har min suzuki TL1000R på værkstedet for at få skiftet kobling... Nu har koblingen været i restordre i 6 uger og Suzuki DK er total lige glad. Værkstedet modtog først 4 koblings plader og så gik de res. plader i restordre igen. Hvorfor skal vi Mc folk finde os i den lange leveringetid der er på Mc stumer. Hvis jeg havde min bil på værkstedet for at skifte kobling, er den ude og kører igen efter max 3 dage. Men nu har vejret jo heller ikke været for godt her den sidste måned. Jeg tror at de danske Mc værksteder får et MEGA problem i fremtiden vedr. ventetiden på stumperne. For med alle de nye Cykler der er solgt her de sidste par år. så er der jo bare flere cykler som strander på værkstederne sommeren over.... HVAD GØR VI FOR AT LØSE PROBLEMET
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
1: vi er kun ca. 120.000 mc'ister mod over 2mill. bilister.
2: DK er et utrolig lille land hvad indkøb i forhold til eks. tyskland eller sverige, så ja hos producenterne er vi ikke højeste priotet.
3: Der har været en meget stor fremgang de sidste par år bla. pga folk har fået flere penge mellem hænderne.
4: Der er utrolig stor mangel på folk i branchen.
5: Lønnen er ikke den højsete grundet det er sæsonpræget, så i vinterperioden, er der næsten ingen indtjening.
Håber det gav dig et lille indblik..
Mvh Charlotte
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
De danske forhandlere holder ganske fine dækningsgrader på dele. De kan jo selv bestemme om de vil have den indtægt eller ej - ikke??
Jeg kører på en næsten 20 år gammel kværn. Jeg har aldrig ventet mere end 4 dag på en vital stump.
Lige pt har jeg ventet længere på en customariseringsstump fra Aagesen, men den er afklaret netop på denne måde.
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Jeg lever selv a at distribuere højteknologiske produkter i et lille marked, som ikke er så vigtigt for de store producenter. Derfor gør jeg ofte det, at jeg henter varerne hos en anden europæisk distributør, der er på etmarked, som er stort nok (der er 80 mio mennesker i Tyskland).
De gamle aftaler om eksklusivitet i distribution af varer inden for EU eksisterer ikke længere.
Varen bliver i nogle tilfælde dyrere i andre billigere ved parallelimport - men den bliver leveret!!!!
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
De fleste mc-forhandlere rykker jo ik for en skid.. så leverandøren er også ligeglad og rykker ik hos suzuki som så tror at alt er iorden.. eller noget i den stil.. hehe
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.105
Linnets MC i Toftlund har altid klaret det på meget få dage!!
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Hvis du mangler en del, som er i restordre, kunne det være en idé at aftale med din mekker at du selv prøver at finde de manglende dele i udlandet.
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 8 Emner: 29 Svar: 49
Sidste år skulle de justere ventiler på min, og da jeg fik den var den utæt ved bolterne der holder ventildæksel, for der ligger nogle tætnings skiver, som de ikke havde skiftet.. jeg kørte derop igen og der gik næsten en uge bare for at få løsnet fire bolter og skifte tætnings skiverne.. det toog ham 10 min at udføre arbejdet, men jeg skulle alligevel vente så lang tid ..
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 128
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Ved godt dette er en grov generalisering, men der er sgu noget om det.
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 31 Svar: 100
Hvad sker der??????