4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Hvilke erfaringer har I egentlig med Tourstart o.l. Hvilke erfaringer har I egentlig med Tourstart o.l.
Jeg var på et kursus i går. Et af elementerne var, at kursisterne lavede en fælles tur, som de så alle sammen loadede ned på deres respektive GPS er. Derefter blev turen kørt.
Det viste sig ret hurtigt, at kursisterne i hovedlinier havde den samme tur, men der var adskellige forskelle.
Det var er udbredt men ikke universelt problem, at turen havde udgangspunkt et andet sted, end der blev startet???
Selv havde jeg den erfaring, at jeg så ting på min GPS jeg aldrig før har set, og så gjorde jeg en aldeles mærkelig erfaring da jeg kom hjem. Midt i denne måned skal jeg en tur til Bornholm. Lægger jeg destinationen direkte ind på min GPS, er der overhovedet ingen problemer med at finden vej over øresundsbron og med færgen fra Ystad, men med Tourstart kan jeg simpelhen ikke komme uden om Køge!!!!! Jeg kan godt tvinge sytemet til at læggen en rute over broen og Ystad, men jeg kan ikke slippe af med turen fra motorringvejen over køge og så den lange sejlads til Rønne.
Nogen der er klogere????
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 919
Hvilke erfaringer har I egentlig med Tourstart o.l.