6.757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Civil motorcykel politi Civil motorcykel politi

Var ude og løbe på havnegade ved den nye Odin bro . Der var en bil der var blevet stoppet af en civil motorcykel betjent . Han have ens slidt rød mc jakke og sorte mc bukser på . Tror det var en BMW F700 GS i grå . Nummer plader startede med AF.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civil motorcykel politi
  • #1   12. maj 2014 Det er vel dem de jagter scootere på.

• #2   12. maj 2014 Stor og klodset, de burde få en 250-450cc enduro og jagte de scootergangstere på smiley

Den klods kan jo dårligt presses igennem de bomme der er foran cykelstier osv.

• #3   12. maj 2014 De gør sgu da alt for, at gennemføre DDR II

Jeg kan DESVÆRRE efterhånden ikke lide det Overvågningssamfund Danmark vi har fået smiley

Men tak for info !!!

.

profilbillede
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   12. maj 2014 Uhygelig effektiv i nærområdet og de skønneste mini-blå-blink indbygget! smiley

• #5   12. maj 2014 Att: #3 OU812 >> Man kan godt høre du ikke har boet i DDR....
    (jeg har heller ikke - men min kone og hele hendes familie er derfra)

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 46
    #6   12. maj 2014 Hvad bliver det næste!

• #8   12. maj 2014 @ WSU

Du må have hørt mange interessante / tragiske historier.

• #9   12. maj 2014 Al civilkørsel er snyd!

• #10   12. maj 2014 Dem der er utilfredse må være dem som vil have lov til at overtræde loven.
    Ellers kunne de jo være ligeglade med hvad Politiet bruger af køretøjer.

• #11   12. maj 2014 Kan heller ikke se problemet i civilkøretøjer. smiley

• #12   12. maj 2014 De har lidt at vælge i mellem, har set nogle af dem, da de kommer på det, mc værksted jeg plejer at bruge.

• #13   12. maj 2014 Det er altså ikke i orden, er jo pisse svært at spotte dem, når man skal rive prinsessen på hjul! Og baghjulskørsel på offentlig vej burde jo være en menneskeret smiley smiley

• #14   12. maj 2014 @ Matthias H. M

La' nu være med at komme her og fortælle du altid overholdte loven da du havde MC dengang du var ung *S*

• #15   13. maj 2014 Der er ingen der siger de altid overholder reglerne, men vær dog mand nok til at tage straffen når du bliver opdaget.

• #17   13. maj 2014 Intet nyt.. de fik den for over et år siden.. det var i tv og aviserne

• #18   13. maj 2014 Ser tit ham i den sort-røde dragt på motorvejene omkring O'ense. Der er så mange, der kører som idioter (uanset antallet af hjul), så hvis det kan være et værktøj til at få nakket et par stykker af dem, så fred være med det smiley

• #19   13. maj 2014 Jeg kører da selvfølgelig også for stærkt en gang imellem. Og jeg har også betalt for det. Men det kan da aldrig få mig til at brokke mig over Politiet køretøjer. Jeg har jo selv valgt at køre for stærk.

• #20   13. maj 2014 Til at jagte scootere fik politiet 2 yamaha XT660z som gik på omgang i de forskellige politikredse. Om de har fået dem permanent nu ved jeg ikke.

• #21   13. maj 2014 Hvem fan beslutte sig for at køre for stærkt?

Kan godt forstå man gerne vil køre stærkt, men er det ikke en kende dumt gerne at ville køre for stærkt??

Nu vi er ved skellet mellem stærkt og for stærkt, kukke man passende reflektere over hvad begreberne for stærkt og DDR har til fælles.

• #22   13. maj 2014 Jeg har DDR ram, i min computer:-)

• #23   13. maj 2014 Jeg bruger de mere korrekte BRD ram og Fenster acht

• #24   13. maj 2014 De GPS´er der er i min firmabil, er der ansat mennesker til, at holde øje med, om vi køre for stærkt, for langsomt, ikke tager den rute de mener vi skal.
    Jo DDR metoder, kommer helt langsomt, alle steder i danmark.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #25   13. maj 2014 @Thomas: Jeg er mere end sikker på, at det firma du er ansat i har haft nogle kedelige hændelser- eller vil undgå kedelige hændelser i det trafikale billede som tegner firmaet. Det kræver blot én hændelse af kedelig karakter for at skade ry og omdømme for firmaet. Hvad angår kørselsruter, så findes der faktisk smart flådestyring som giver sikring for bedst udnyttelse. Det er måske svært at forstå - og måske noget man ikke kan forholde sig til....hvis man anskuer billedet fra din stol? Du kunne jo besøge "vognstyringen" og spørge positivt og interessant ind til håndteringen?

• #26   13. maj 2014 Jeg har intet imod kontrol og adfærdsregulerende politiarbejde, men pengemaskinen DK er sgu da ligeglad med om vi lærer noget af de bøde de så ivrigt deler ud.

• #27   13. maj 2014 Gtr:
    GPS blev også solgt til os, som flåde styring. men nu har de indrømmet, at det kun blev indført til kontrol, da det ikke kan og ikke kommer til, at virke med vores vognstyrring.
    'Der ved har de høje, så også opdaget, at vi køre på kryds og tværs som vilde. Men det har vi selv klaget over i lang tid.
    Der er altid nogen, der gør noget forkert, gps eller ej. Men hvem skal så kontrolere dem der holder øje med mig ?
    Har elles set billed af en BMW el scoter som politi knallert smiley lusket og lydløs

Kommentér på:
Civil motorcykel politi

Annonce