768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kinøjser heste Kinøjser heste

Jeg har forstået at der findes en del opgivelser af hestekræfter på de kinesere på 250 cc, men at der udover */- et par stykker på et tidspunkt kom nogen til landet med en del flere end de gængs ca18/20 stykker. Er der nogen der ved noget om det og hvad forskellen er?
Anre fortæller om at bytte CDI'en og få flere hk den vej, er der nogen der kender til det?

Der har tidligere været et par forum'er om kinøjsere, men er de alle døde igen, jeg kan ikke finde dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kinøjser heste
  • #1   15. maj 2014 http://www.kinojserklubben.dk

• #2   15. maj 2014 Prøv også en større karburator. I Kina er god benzinøkonomi en vigtig parameter. Ofte er en "Kina-klon" udstyret med en mindre karburator end dens japanske forbillede smiley

• #3   15. maj 2014 Der er endel muligheder for at hive nogen flere HK ud af div kina maskiner bla vha. karburator

• #4   16. maj 2014 De kinøjsere jeg kender, kan hverken bremse, styre, eller lade være,,, i det hele taget, en meget klejn opbygning på et lige så spinkelt stel - jeg havde nok ikke gået efter flere heste... smiley

• #5   16. maj 2014 Så kender vi nok bare ikke de samme kinøjsere smiley

• #6   16. maj 2014 Her er der en, der godt kan følge med.
    http://shineray.dk/shop/supermotard-kampagne-173p.html

• #7   16. maj 2014 De kinøjsere jeg har kørt på har nu været ganske fine.. ... Ok de ruster men ellers har de sku kørt helt OK

• #8   16. maj 2014 Hvis man læser hvad jeg skriver, vil man også forstå at jeg kun efterlyser oplysninger om hvori forskellene er mellem tilsyneladende ens motorer. Set udefra er de ens, mens effektopgivelserne er forskellige. Jeg har ikke spurgt efter flere kræfter til en, ikke efterlyst dens køreegenskaber eller bremseegenskaber, blot spurgt om nogen ved hvori forskellen er mellem de der har omkring 20hk og dem der har op mod 10-15 mere.
    Dog finder jeg det interessant, at en af kommentarerne angående køregenskaber blandt andre kommer fra en, der kører på noget der er produceret i Indien, er kendt for ikke at kunne styre eller bremse, eller for den sags skyld køre i regnvejr og hvor det anbefales at medbringe en smule værktøj og en lille essentiel forsyning af udvalgte reservedele før man for lader hjemmet. smiley

• #9   17. maj 2014 Der var nu ikke noget specielt nedsættende i min kommentar, bare en konstatering af hva jeg har set, fra den egn.
    Mht min H D, så kan jeg høre at du har sat dig ind i historien - så klart, alle H D'ere blir da bygget i Indien. Gider ikke engang kommentere på resten, det for tæller mere om dig, end det gør om H D. Men undskyld af helvede til, at jeg kom med en kommentar til dit indlæg..............................

• #10   17. maj 2014 Modtaget.

Kommentér på:
Kinøjser heste

Annonce