862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

dæk dæk

Hey.

Jeg skal snart have skiftet bagdækket på min Gpz'er. Lige nu sidder der BT45 på den, og det er også rigtig fint at køre med, men jeg tænker at man måske kan få et dæk med længere levetid.

Maskinen vejer jo ca. 250 kilo, så der er vel ikke noget i vejen for at tage et lidt hårdere compound. Jeg kører forsigtigt når der regner, og ellers kører jeg småfriskt. smiley

Kan i anbefale noget? Noget der holder længe, og stadig har ok egenskaber. Og det skal selvfølgelig kunne monteres på sådan en gammel dame.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dæk
  • #1   18. maj 2014 Dette mærke og model er jeg glad for .

    Både som fordæk og som bagdæk .

    mvh

    http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-3


  • #2   18. maj 2014 Det ville jeg også smide på, uden at tøve, hvis det kom i en størrelse til min fælg smiley

  • #3   18. maj 2014 Har du set MagaCin.dk's test af Pilot Road 3 Busa? Det får prygl... Ikke et dæk jeg ville overveje efter at have læst deres anmeldelse

  • #4   18. maj 2014 nej det har jeg ikke set,

    men

    det ændre ikke på, at jeg er tilfreds med de dæk,



    men vil da gerne læse det du taler om.

    her du et link .

    mvh


  • #5   18. maj 2014 Jeg var også tidligere meget tilfreds med mit PR3 og har rost det til skyerne.
    Det står klippefast i vådt vejr og på tør vej - så længe man holder sig til "normal" kørsel - men der er INGEN feed-back når man når grænsen på tør asfalt.

    På Ring Djursland gik der 0,01 sekund fra fuldt greb til ingen greb, i et skarpt højresving med fuld nedlægning, og det var helt uden varsel! Bang, så lå man der..

    Så glimrende på landevejen, men ikke et dæk jeg kører med, på bane, igen..


  • #6   18. maj 2014 Hej har i mange år kørt på Metzler Z6 og har vært godt tilfreds skulle så havde nye på her i år læste er test om Britstone T 30 så skulle være noget af det bedste på Market til Turing cykler. Købte dem der heder T 30 GT som et til cykler over 250 kg har nu kørt 4000 km med dem og de har aldrig svigtet mig de griber fat lige fra start både på tør og våd vej. De gamle dæk da jeg køre 80 km om dage på motorvej de ville gerne blive kantet pga meget lige ud kørelsen på de ny er der inte at se efter 4000 km. Kørte 17000 på bag dækket og 21000 på de gamle dæk og forventer mindst de samme km i de nye dæk.

  • #7   18. maj 2014 Busa C:

    http://www.magacin.dk/motorcykler/test-michelin-pilot-road-3/ar5763/

    Jeg kører selv på et Bridgestone B20R, der står super godt fast, men der er nok ikke så mange km i det smiley


  • #8   18. maj 2014 Hej Søren sender lige en privat besked

  • #9   18. maj 2014 Når det kommer til PR3 mangler jeg at prøve disse for min Blackbird, sker så til sæson 2015.

    Brian B,

    Enig og Uenig,

    Har også Bridgestone T30 på min bird, var meget spændt på hvordan de var i forhold til BT23 som jeg kørte med tidligere, og ja, helt klart meget stor forbedring både våd og tørt. Og jeg er bridgestone fan i fingerspidserne hvis jeg vælger men, hvis jeg køre frem og tilbage på arbejdet som er 224 km om dagen på 90% motorvej, og inden jeg startede sæsongen 2014 har jeg på mine T30 kørt 4000 km, og jeg har fået "meget" kantet dæk, specielt for dækket, er jo ikke så meget til sving kørsel, men håbet at T30 dog skulle holde en lille smule mer trods alt.

    Siger dog ikke at jeg en dag vil prøve T30 igen, kan jo være at det sæt jeg købte ikke helt var ok, men ved jo ikke med sikkerhed, er ikke sådan stor dæk prof.... Men helt klart op for at prøve PR3 næste gang. smiley


  • #10   18. maj 2014 Kenneth J .
    Tak, det er læst .

    mvh


  • #11   18. maj 2014 Testen passer jo også fint med Simon H's oplevelse med PR3 smiley

  • #12   18. maj 2014 PR3 udgår og bliver til PR4

  • #13   18. maj 2014 Ifølge MagaCin.dk vil PR3 fortsat blive produceret

Kommentér på:
dæk

Annonce