{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Honda CFR450 varm start... {{forumTopicSubject}}

Har en Honda 450 2005 som ikke rigtig gider starte når den er varm jeg fik den af en anden som havde styr på det med Honda´er.
Jeg tror ikke han har gjort noget.

Den har kørt 38 timer, og der er lige blevet skiftet olie (10W-40 (Biltema)) og ingen utætheder under den.
Jeg tænker det måske har noget med tomgangen eller brændstofskruen?
Nogle er jer der har styr på så noget?

Mvh Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CFR450 varm start...
  • #1   18. maj 2014 Opret en tråd eller 2 mere om samme emne, så skal der nok komme et brugbart svar...

  • #2   18. maj 2014 Jeg synes du har sindssygt mange problemer med den maskine..
    Har du forstand på hvad du laver? Havde maskinen brug for at få skiftet olie?
    Nogen gange, så kører maskiner bedst hvis der ikke bliver pillet i dem af ukyndige,,

    Kan den starte når den er kold? Har du pillet ved noget som helst siden den kørte fint? Er du sikker på du har hældt den korrekte oliemængde på?


  • #3   18. maj 2014 Den kan godt starte når den er kold ang. olien mængde så er jeg ret sikker på den er korrekt da glasset viser at olien er mellem H og L som manualen siger.

    Jeg tror faktisk lige jeg vil skifte tændrøret....


  • #4   18. maj 2014 Hvis du ikke giver os noget info at arbejde med, så kan vi desværre ikke hjælpe dig..

    Det var faktisk relevante spørgsmål jeg stillede.. Men prøv nu at skifte tændrøret og når det så ikke ændrer noget, så prøv du dig videre frem..


Kommentér på:
Honda CFR450 varm start...

Annonce