1.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jyden
Jyden
Emner: 15 Svar: 80

gsx 400 motor gsx 400 motor

Hej

Jeg er den glade ejer af en ældre suzuki gsx 400.
Der er dog et lille men, og det er at den er "tysker droslet" altså droslet permanet med en anden knastaksel, i stedet for en begrænsning der kan fjernes.

Dette giver den 27 hk, uden begrænsningen har den 42 hk, fornøjelsen af de ekstra heste ville jeg gerne opleve.

Derfor vil jeg høre, om nogen af jer herinde har prøvet enten at skaffe en ny knast eller skifte motoren på sådan en.
Sidste mulighed ser jeg som den mest oplagte, men hvor finder man så sådan en motor?
Udgiften skulle gerne være så lav, at det bedre kan svare sig, frem for et helt mc skifte.
Motoren fra både gs og gsx i størrelserne 400, 425 og 450 skulle passe på.

Kom gerne med jeres besyv, på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx 400 motor
  • #1   18. maj 2014 Gs er 2 cylindret hvor gsx er 4.. bare lige til info...

• søren p
    søren p Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 109
    #2   19. maj 2014 Jeg har en hel gsx 400 x impulse stående.
    Den skulle have små 60 hk !
    Interresseret ?, Så skriv til mig.
    Forsat fantastisk dag

• #3   19. maj 2014 Lars: ikke korrekt. Der findes også 2 cylindret GSX400/450. X'et betyder det er en motor med 4 ventiler pr cylinder.

• #4   19. maj 2014 Ok... så blev jeg da det klogere... det vidste jeg ikke...

• #5   19. maj 2014 Jeg har en kammerat der har en helt GSX400 2-cylindret til at stå hvis det var interessant.. Tror ikke den er særlig dyr, og mener endda at den kan synes, så du kan bytte motorerne om, og sælge den komplet..

• #6   19. maj 2014 Gå efter en 450 motor. Den skulle være mere holdbar

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #7   20. maj 2014 Der findes ikke en form for mc ophug vest for storebælt?
    Og hvordan ser jeg udefra, om motoren er droslet eller ej? Har de tyske motornr. et bestemt interval, anderledes fra de danske?

• #8   7. apr 2015 hey,jeg har selve en gsx 400e fra 85 og kommer fra holland.
    Jeg tror også at min er droslet ned men ved ikke hvordan.
    Jeg håbe at min er droslet ned på Karburator fordi så er det en nem løsning.Jeg vist ikke at det blev også laver med en anden knast i...
    Jeg ved på min at det første del af din steltnummer på din reg.attest et din motortype.
    Min starte på gk51c men kan ikke finde ud af om den har det 27 eller 44hk

Mvh.Nico

Kommentér på:
gsx 400 motor

Annonce