{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

handel - inputs fra jer {{forumTopicSubject}}

hey.

Jeg står med to gode muligheder, som jeg har lidt svært ved at sige nej til.

Jeg har fået muligheden for at bytte min GPZ (som jeg egentlig er rigtig glad for ) for hhv. en kawasaki ZXR750 fra 1992 og en Honda CBR600F2 også fra 92.

Der er links til dem begge to. Honda'en har noget lidt spøjst malerarbejde på venstre side, og jeg skal lige have snakket med sælger om, om den er væltet eller hvad der er sket.
Kawa'en er fed, jeg kan godt lide det mat-sorte, ram-air og den look. Jeg har dog svært ved at tyde om det er en H2'er eller en J, eller hvad det er. Det kan næsten ikke passe at den skulle have 120 hp -eller hvad?

Jeg skal give en lille sjat mere for kawa'en end for honda'en. Min gpz er i begge tilfælde en del af handlen.

kawa: (link fjernet)

honda: (link fjernet)

Kender i de her cykler, og er det noget i vil anbefale? Jeg hælder nok mest til kawa lige nu.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handel - inputs fra jer
Kommentér på:
handel - inputs fra jer

Annonce