Blackbird sidspejle forlænger Blackbird sidspejle forlænger
Hej allesammen,
Jeg har langt om længe taget mig sammen og fået bestillet et par mirror extenders fra SW-Motech, da både jeg og Betty er træt af at biler en del gange gemmer sig, og når man har ont i nakken i mellem er det sku skidt at dreje sig for at kigge extra extra sikkerhed. Jeg har idag monteret dem, det er okay og fungerer, men mit spørgsmål går ud på 2 ting. Nogen som har kendskab/eller har set en Blackbird med extenders, men som samtidigt har selve gummi folden længre, så at man igen kan få et pænt afslut. Som det er nu ser man jo extendern selv om den er sort.
Hvis nej, findes der nogen firma som arbejder med gummi til exempelvis MC, vil prøve så at få lavet et par som er længre og derved passer bedre. Jeg ved det hele handler om det skal fungere, men det gør jo ikke noget at det samtidigt er pænt at kigge på selv om man har extenders på, og selv om orginal længden er den de fleste holder sig til. Så hvis nogen har nogen ideer, send mig et pm eller poste her. lagt med nogen billeder så ni kan se hvordan det pt nu ser ud.På forhånd tak!
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
apr 2012
Jo men billedet snyder nu engang, når man ser det på "Up Close" kan man se det ikke helt er i lige kant, og derfor jeg også kan tænke mig at få fingerne i en længre gummi holder, er godt klar over der skal en lille plade længst ind samme som orginal, som så kan holde gummi kanten på plads. Har søgt nu i lang tid, spurgt MC gutter i England og USA, og ingen kender til at der findes en gummi holder som kan gå hele vejen, så ser ud til at jeg må leve med det... Men tak for svar.
Dog hvis nogen har en god ide, eller kender nogen som arbejder med gummi støbninger har jeg stort interesse i at få lavet et par til min cykel
apr 2012
Og svenskern er tilbage igen, måske lidt mærkligt spørgsmål, men jeg prøver alligevel.
Jeg har idag fået på det nye nye kåbeglas igen efter at den første gik i stykker, så det blev jo også den første turen her til aften med den nye sidspejle forlænger på.
Her er så mit spørgsmål, når jeg køre kan jeg se de vibrerer en lille smule mer end i normal tilstand, men jeg synes også at selve drej i styret blevet lidt forskelligt en tidligere, det føles lidt ustabil når jeg går ind i et sving, har overhalet en bil, landevej, motorvej, kan det passe at cyklen kommer lidt udenfor balance "kun fordi jeg har sat disse forlængere på, eller er det bare spørgsmål om tilpasning fra min side, da jeg har været van til at køre med standard længde på spejlene.
Har kørt 40km idag, men skal serføligen prøve en tur ind på arbejdet i KBH og se hvordan det føles under 224 km alt i alt.. på forhånd tak, og fortsat god weekend.
Mvh
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
Prøv spørg her: https://www.facebook.com/groups/266281080149763/?fref=nf
oppe på 300 BB ejere nu
P.S. er det din nye vindskærm ? ser sku meget godt ud
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.582
apr 2012
Yepper bliver sku nød til at se noget
Martin,
Jep det er den nye glas, ok prøver at spørge der... takker..!
Blackbird sidspejle forlænger