{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Cruiser + "Bambus-raket" ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle .
Jeg kører en fin Intruder 1400 vs fra 04, men kunne nu også godt tænke mig noget der tager nogle flere omdrejninger og er lidt nemmere at køre "sjovt" på ved siden af min 270 kg´s Cruiser.
Jeg har set mig lidt lun på noget GSXR 600 / 750 Srad i Blå /Hvid , med henholdsvis ca 114 og 140 hk.( har nogen evt ,en til salg ???? Der ikke er slået op herinde , jeg bor på Sjælland )
hvordan ligger det med forsikring på MC´,er med den slags HK , kontra mine ca 65 hk på min langsomtgående 1400 ccm .
Er der stor forskel på forsikringen om den har 114 eller 140 hk.
Anyone ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cruiser + "Bambus-raket" ??
  • #1   31. maj 2014 Man er nød til at have noget til både de kedelige og de kvikke dage smiley
    Ansvarsforsikringen er den samme om det er 600 eller 750cc.
    Go for it smiley
    Hvis der er tomme flasker nok i garagen, så prøv en tur på en lidt nyere gsxr end srad smiley


  • #2   31. maj 2014 Der er da et par til salg i Københavnsområdet, bl.a:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/157873-suzuki-gsxr-600-srad
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/153374-suzuki-gsxr-600-srad

    Det er en super sjov maskine. Har du prøvet en? smiley


  • #3   31. maj 2014 Tak til både Jens og Brian . Hvad angår de tomme flasker, så er de lagt på hylden for små 10 år siden !!! ! smiley men der hober sig dog 1,5 liters plastflasker op ........, Men nu var det det "bare" for at komme ud at køre lidt "sjovere" for få penge , ved siden af min "Suzi" cruiser , som jeg holder meget af at køre på og har puttet en del "tomme flasker" i ( som det ses på billedet ) . og mht , til Gixeren har jeg set mig ond" på en Blå / Hvid . Der er et par stykker til salg i Sønderjylland både 600 og 750 ere. den ene mere velholdt end den anden . Men jeg tænkte på kasko forsikringen , ( hvis man skulle oprette jordforbindelse, og slipper fra det med livet i behold . Nu har jeg passeret de 50 , så jeg håber jeg har lidt "fornuft" og ikke bare skal bruge forhjulet til at lande på .......

  • #4   31. maj 2014 Det er meget forskelligt med forsikring. Jeg betaler f.eks per motorstørrelse og så er de ellers fuldstændig ligeglade om det er cruiser eller raket. Der er kun en vej og det er at ringe rundt til alle selskaberne og se hvem der er billigst

  • #5   31. maj 2014 Der er mange faktore der spiller ind når man skal vurdere om kasko eller ansvar er det rigtige valg, personligt køre jeg ikke så mange km pr år, og vil gerne have mange ting med motor på smiley derfor kan der ikke blive råd til at smide 3000,- efter en kasko dækning på det hele ( jeg bruger pengene til endnu flere ting med hjul :D)
    Tá en tur til Jylland og prøv begge, og kør hjem på 750eren smiley ikke pga de ekstra 25 hk eller den lidt højere topfart, men fordi den føles som dobbelt så stærk i det område vi bruger 99% af tiden smiley


  • #6   31. maj 2014 En mc/bil til under 50.000kr vil jeg ikke ikke overveje kasko med mindre differensen er minimal...

Kommentér på:
Cruiser + "Bambus-raket" ??

Annonce