{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Tilmeldt:
1. apr 2011
Emner: 50 Svar: 237

Trial interesse? {{forumTopicSubject}}

Til alle M/K mellem 8-80 år. Jeg forsøger lige med en lille brugerundersøgelse her da jeg pt prøver at skaffe lidt flere medlemmer til vores motorcykel trial klub i silkeborg (facebook.com/midtjysktrialsport) og derfor godt kunne tænke mig at høre lidt om den generelle interesse for motorcykel trial, feks om det er noget folk kender, kunne tænke sig selv at prøve, eller hellere vil "nøjes" med en alm mc eller anden mc sport.

Alle (seriøse) inputs er meget velkomne så vi kan finde ud af hvad vi kan gøre bedre for at oplyse om vores sport til evt interesserede, så hvis i gider at svare på flg 3 spørgsmål vil det være en stor hjælp:

1: kender du motorcykel trial?

2: syntes du det virker som en sjov sport du kunne forestille dig at prøve selv? Hvis nej, hvorfor ikke?

3: hvis du svarede ja til 1 & 2, hvilke grunde er der så til at du ikke har opsøgt en trialklub og/eller har undersøgt hvordan man kommer igang med at køre?

Det var det. Jeg håber i gider hjælpe med at svare på de 3 små spørgsmål, på forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trial interesse?
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #1   4. jun 2014 Her er et par eksempler på sporten. Man starter selvfølgelig noget mere stille ud end det de laver her, typisk i en skov med at lære balance og køre over små og større forhindringer. Det her er bare for at vise hvad det kan blive til. Men tilbage til spørgsmålene:)

    http://youtu.be/4iO_Q8g0vNw

    http://youtu.be/I5EvFr9_5oc

    http://youtu.be/dFyp4BcnkUc


  • #2   4. jun 2014 1 ja

    2 ja

    3 københavner uden overskud i økonomien smiley


  • #3   4. jun 2014 1. Ja
    2. Ja
    3. Har prøvet at kontakte jer via hjemmesiden, for at høre ang. evt. prøve time for mig og min søn. men har desværre aldrig fået noget svar...


  • #4   4. jun 2014 1+2) ja og synes faktisk at det kunne være vildt spændende at prøve det.
    3) Har idag allerede for lidt timer i døgnet til at køre på min mc, så at springe ud i Trial vil kun give mindre timer til det. Men er klart interesseret i at prøve det. Så hvis I en dag tilbyder prøvetimer for at rookies kan snues lidt til det, vil jeg komme forbi og prøve det af.


  • #5   4. jun 2014 1..næ ikke sådan rigtigt
    2...ser fedt ud på de film du har lagt ud, og kunne være sjovt at prøve
    3...syntes det ville være for dyrt, lige at starte med sådan ny hobby,
    ps. men køre noget ligene bare i 4x4 offroad bil..
    mvh hc


  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #6   4. jun 2014 Kristian A (og andre) der var du heldig, jeg kan se du bor i nordjylland så her i weekenden både lørdag og søndag kan du prøve det ganske gratis til åbent hus hos rebild trial sport i hobro. Der bliver også afholdt DM.
    Tjeck flyeren her og læs mere på deres hjemmeside rebiltrialsport.dk



    profilbillede
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #7   4. jun 2014 Det gælder selvfølgelig også for dig steffen, beklager du ikke fik svar men det er ikke mig som står for mail osv. Men tag et smut op til hobro i weekenden, det er gratis at prøve både lørdag og søndag:)

    og hc, trial mc'er fås brugt fra ca 12.000 kr køreklar, der står nogle stykker i denne gruppe: https://www.facebook.com/groups/570554329680135/

    Udover mc og transport skal du bruge en åben hjelm, lange bukser/trøje, handsker, støvler, medlemsskab af en klub (ca 500 kr) og en trial licens hvis du vil køre løb, (ca 700 kr) og så er du igang. Vedligehold og reservedele er minimalt pga den lave fart så det kan ikke gøres meget billigere:)


  • #8   28. dec 2014 Jeg har også prøvet at booke en prøve tid, men har fået af vide at der var fuldt booket til efter nytår. Men jeg prøver da bare igen.

    PS: er ikke på Facecbook, men ville gerne have set de brugte cykler.


Kommentér på:
Trial interesse?

Annonce