623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Leslie J
Leslie J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

yamaha super tenere 1990 yamaha super tenere 1990

i kan da få en til at tænke og overveje herinde .. efter mit sidste indlæg omkring africa twin var der flere der forslog super tenere .. har nu fundet en sådan maskine men desværre syd for grænsen .. nu er mit spørgsmål hvor meget sku jeg forvente afgiften ville ville være ? pris i tyskland er 12000.. fra 1990 gået 72000km stand er vel middel men hvis flink synsmand under middel smiley nogen der har en ide ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha super tenere 1990
  • #1   4. jun 2014 SKAT kigger på brugtmarkedsprisen og beregner afgiften til 50-60% af denne. De ligger i snit på 40000,- her hjemme så jeg vil skyde på 20-24.000 ?

• #2   4. jun 2014 Ca 60-62% af forhandlerprisen i dk.

• #3   4. jun 2014 Gav 19000 i voldgift for min for 4 år siden.

Hvis noget skal "under middel" skal det dæleme være ringe.

Du kan gi et bud på min !

• Leslie J
    Leslie J Tilmeldt:
    maj 2014

#4   4. jun 2014 føj da havde ikk troet så meget .. så kan det jo næsten ikk betale sig at gøre det hvis det kun bliver et par tusinde når diesel og køren er taget med .. havde troet omkring de 15000..

• #5   4. jun 2014 De gamle offroaders , kan ikke betale sig at selv betale afgift på, specielt når der er forhandlere som feks. Gammelgaards mc i Skanderborg som presser brugtmarkedet alt for højt op.

• #6   4. jun 2014 Enig. Jeg har kigget på XTZ750ere nu i et måneder og har fulgt en del med i annoncerene. Alle smider dem på til ca.40.000 fordi alle de andre står til 40k ! Gammelgaards maskiner har stået til de priser i evigheder.
    Og helt ærligt - så er 40k altså meget for en 25 år gammel dame.
    (... ja jeg ved godt at jeg selv har en 20 år gammel cykel til salg til 45k smiley )

• Leslie J
    Leslie J Tilmeldt:
    maj 2014

#7   5. jun 2014 snakkede med gammelgårds.. han havde en til 17000 uden afgift . han mente affiften ville blive omkring de 13000.. ved sku ikk ku da være man skulle kigge herhjemme så xpedit havde en til salg for 24000 som afhenting med afgift men er der nok langt mellem til de penge. . må nok glemme at komme ud og køre godt og billigt.. men kan jo håbe vinter kommer tidligt smiley

• #8   5. jun 2014 Der et stor forskel på priserne på dem, med der er mindst lige så stor forskel på standen osv. på dem.
    Så vil man ikke købe, så lad være med det brok over hvad man mener de skal koste.

Ledte LÆNGE blandt AT'erere og ST'erere inden jeg fandt mit eksemplar.

• #9   5. jun 2014 Hej,
    Jeg har kun et godt råd til dig.. Gør dig selv den tjeneste at købe et flot/pænt/vedligeholdt eksemplar..

Ja, man kan finde store offroadere mellem 20-30.000 kr, men så får man en maskine der højst sandsynligt er misvedligeholdt smiley

En xtz750 er en maskine der efterhånden har en del år på bagen, men den gamle teknologi er gennemtestet og yderst velbygget. Men hvis man køber en for billig/dårlig maskine, så skal man ofre alt for mange penge på vedligeholdelse og stumper.

Jeg kan dog ikke forstå Jan-kænguro-stylte vil sælge sin motorcykel? - Det er et pragteksemplar som jeg troede han ville tage med sig i graven.. Og nej, jeg får nok desværre ikke procenter hvis Jan sælger sin motorcykel smiley

Fik jeg nævnt at jeg om 9 dage kører på min XTZ750 til Marokko smiley

/Alex

• #10   5. jun 2014 Den er jo heller ikke sådan rigtigt til salg, men må indse jeg ikke får den brugt.
    1000 km i snit de sidste 4 år.

Kommentér på:
yamaha super tenere 1990

Annonce