847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Yamaha R6 prisen værd Yamaha R6 prisen værd

Hej mcg

Jeg har brændt mig varm på den kendte yamaha R6. Men jeg haster på ingen måde med at få fingerne i en hurtigt. Men inden for nærmeste fremtid. Er der nogle årgange man skal holde sig fra, har de nogen skavanker men skal være obs på?

Hva syntes i om denne
http://m.dba.dk/yamaha-r6-600-ccm-120-hk/id-1008195340/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R6 prisen værd
  • #1   6. jun 2014 Den du linker til ER en 2005 model. Men sikker indreg første gang i 2006 siden sælger oplyser det som en 2006. Der ser man tit. Også som 2007 og 2008. Men det ændre ikke på at der er en 2005 model. Og derfor er prisen liiiige høj nok. Men en god maskine uden specifikke fejl. 2006 og frem er ligeledes gode maskiner uden generelle fejl "ud over måske lige vandpumpen". Men det er nemt fixet når/hvis den går. De er dog fra 2006 og frem sat med for høje intervaller på ventiljust. Der bør man gøre dette ved de ca 30000km .

• #2   6. jun 2014 jeg kan fortælle dig at for 4 år siden, købte min tidligere magen til som er en 2005 årgang for 64000kr, der havde den kørt 8000km

jeg har så købt den i efteråret af hende for 42000kr, der havde den gået 35000km, men har et par lejer i gearkassen som er skidte...

jeg synes de er lige dyre nok hvis jeg skal være ærlig, men det er da bare at forhandle om den, hvis han ikke vil gå ned i pris, så findes der masser af 2005 modeller som folk gerne vil af med...

hvis jeg skal være ærlig, så er 2005 modellen den bedste af dem alle sammen, den er lige det bedre i affjedringen end en 2004 model, men ikke så stiv og bane agtig som de efterfølgende modeller

klart den mest alsidige R6 der er lavet

• #3   6. jun 2014 Okay han er hverken til at hive eller stikke. I hvilket ingen er der har sin R6 tilslag. Det vildt hvis de vil lave et afslag på bare 1000 kr :0

Så skal jeg ihvertfald bare ikke have fingerne i dem endnu

• #4   6. jun 2014 folk er ALTID til at stikke i hvis du står og vifter ham med 60.000kr i kontanter, så napper han dem med det samme, men den ser fin ud, men ikke noget ekstraordinært

• #5   6. jun 2014 Der er bare noget med ejerne af de R6, de tror fandme det gamle lort er guldbelagt..

En gammel ´99 R6 er der stadig tosser der forlanger 50.000kr for, bare fordi de har fet den lokale bygningsmaler til at male deres R6 matsort..

Hvis han ikke vil handle om prisen, så bare videre til den næste.. Der er en million af dem ligesom den der..

• #6   6. jun 2014 ENIG Bastard, og har selv en R6

• #7   6. jun 2014 Også det jeg tænker smiley og står afligevel og skal af med min gs500 også. Så ville jo være fint nok at få den solgt først. Men kommer der en fin billig er jeg også klar til at handle

Kommentér på:
Yamaha R6 prisen værd

Annonce