Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc Huset Herning
  • #1   8. jun 2014 Ring til dem i morgen

• #2   8. jun 2014 smiley smiley smiley

• #3   8. jun 2014 Personligt ville jeg ikke sætte mine ben
    i den svindler biks.

• #4   8. jun 2014 Må indrømme det på heller ingen måde er for at handle! Men for at prøve maskiner så jeg kan finde ud af hvad jeg affinder mig bedst på! smiley men ja, havde godt tænkt at ringe derned, men hvis de nu kun har åben fra 10-12 ville det være fedt at vedr det i forvejen så der er mere tid at prøve i. smiley

• #5   8. jun 2014 Hvorfor er det en svindler biks :)?

• #7   8. jun 2014 Han har PISSE mange brugte dele! -selvom han er lidt en knold..

• #8   8. jun 2014 3# totalt ubrugelig kommentar, det var ikke det trådstarter spurgte om.
    Trådstarter virkelig smagløst, du har allerede besluttet du ikke vil handle der, men du vil gerne prøvekøre deres maskiner, så prøvekør dog der hvor du evt. vil handle!!!

• #9   8. jun 2014 Tja, sådan er det jo at drive mc foretning, man ligger som man har redt, ligesom med så meget andet..

For min skyld ingen alarm, i at gå ud og prøvekører. Hvis han viser sig at være flink, og reel, så kan det jo være han sælger?

• #10   8. jun 2014 9# helt enig, men så går man jo også ind og prøver et sted man vil handle hvis man ellers finder servicen ok, men i denne tråd har tråderstarter på forhånd besluttet han ikke vil handle der, og så bør man i min optik blive væk.

• #11   8. jun 2014 # 9
    Ja det kan jo nemlig godt ske! Det handler sådan set om at han der nede har en meget stort udvalg af maskiner og der for også muligvis skulle have den ale rigtige når jeg først ar oplevet den.
    Men nej, men plan er på ingen måde at jeg skal ned og handle imorgen, men jeg skal ned og se hvad der kan tilbydes

• #12   8. jun 2014 Altså, han er jo selv skyld i alt hans dårlige omtale. Det kræver jo over almindelig service, at vinde kunder tilbage. Så for hans vedkommende, ville det da være en fordel at der kommer en testpilot smiley -så kan han jo prøve at overvinde ham smiley

• #13   9. jun 2014 #8

Synes nu IKKE det er en total ubruglig kommentar, hvis
    tråd starter ikke på forhånd viste hvad for en forretning han
    træder ind i. Fanden selv er mere ærlig end omtalte
    forretning.

• #14   9. jun 2014 Hvor er Sajmon?
    Der må jo ikke skrives dårligt om forhandlerne! smiley

• #15   9. jun 2014 13# Jeg mener stadig din kommentar er både ubrugelig og usmagelig, trådstarter spurgte ikke til hvad forum mente om butikken, men derimod blot om nogen vidste om der var åben mandag. Jeg ved ikke hvor ærlig fanden er , eller hvor dårlig oplevelse du evt. har haft der, og det kan jeg heller ikke bruge til noget, og det var ikke det der spurt ind til. Jeg vil ikke lave samme bøf ved at skrive om mine oplevelser idet det ikke er det tråden handler om, men fakta er at der altid er 2 sider af en sag, og man kan rent faktisk kun bruge sine egne oplevelser Gode/dårlige til noget

Kommentér på:
Mc Huset Herning

Annonce