1.829 visninger
|
Oprettet:
Læreplads som MC-Mekaniker søges fra nytår {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Efter sommerferien starter jeg på min uddanelse som MC-mekaniker, og til det skal jeg jo bruge en læreplads, Så hvis nogen kender nogen, der evt. kunne mangle en læreplads fra nytår kunne det være fedt med et hint.
Vi snakker selvfølgelig i hele landet:)
Jeg håber det lykkedes at finde en læreplads
Have a nice ride guys;)
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 107 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
Prøv og ring derned og spørg efter kim
mar 2009
Falkevej 38
4600 Køge
Tlf.: 5665 2619
Mc-center.dk
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Tak for hintet
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.004
lad mig give dig et par råd,
din fremtoning er alfa omega, være høflig, ret ryggen og træk bukserne op, hør om evt et praktik ophold i en uge, eller hør om du kan få et eftermiddagsjob med en fremtidig læreplads hvis begge parter er tilfredse så de kan se dig an, også vær pligt opfyldene
held og lykke med det, der er ikke mange pladser
mar 2009
Da jeg var i lære hos køge mc, var vi 3 lærlinge. Så der er da en chance for der er en åben plads, og så gælder det bare om at snakke sin sag
Ellers skal du ringe til Aagesen og spørge, det er et meget fornuftigt sted.
Ring rundt til alle og send ansøgning og cv. og gør det gerne flere gange. Køge mc lægger vægt på man møder personligt op, så de kan vurdere en(personlighed).
Men når du søger i hele danmark er det nok svært at møde op alle steder
mar 2009
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 249
http://www.praktikpladsen.dk/search_godkendelser.do?action=search&maaneder=6&uddannelse=11268
Her kan du se hvilke steder der er muligheder..
jun 2014
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 244
jun 2014
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 31 Svar: 243
Jeg har selv været i erhvervspraktik hos en mc mekaniker, og der fik jeg forinden afslag ved de 3 andre i mit område, dengang, fordi jeg ikke havde anden erfaring end hjemme mekaniker med mc og knallert, så turde de ikke sætte en til at rode med bla. bremser og motor på en mc, hvor alt kan gå galt.
Og 2 af de 3 steder, sagde også at de slet ikke tog lærlinge ind, hvis de ikke havde anden mekaniker uddannelse med dem i forvejen.
Og så er der det med kørekortet, man skal jo helst kunne prøvekøre det man har lavet, og med de nye kategorier kan det godt være lidt værre (ved ikke om man må køre på større kategorier end man normalt kan tage kørekort til, når det er under uddannelse, som bla. med lastbil)
jun 2014
apr 2014
Emner: 5 Svar: 102
jun 2014
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 620
Jeg ville vælge at ikke nævne det overhovedet i din ansøgning, og mere fokusere på at du brænder for det her.
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.670
Jeg skulle selv være mc mekaniker,
Men vi var 2 i min klasse ud af 20
Som fik læreplads. Så blev cykelhandler.
Er bestyrer i en forretning, jeg vil have personen kommer personligt op når de ansøger, kan skrive og læse dansk, have interesse for faget, fortæller hvad de godt vil lærer og er voksen mentalt:) se pæn og nydelig ud.
Jeg er ligeglad om de har noget familie som cykler, da det ikke
Er Dem jeg skal tag i lærer, men eleven,
Så det hvad han kan og vil, samt lærer, en lærling som er villig til at lærer, tager man ind, en der bare er der for at lave noget eller tjene penge, kommer ikke ind:)
Dem som bare sender en ansøgning ryger ud, da det virker for useriøst.
jun 2014
Jeg ved godt at det ikke er det man vælger ud fra, men jeg tror stadig det har lidt at sige, også viser det vel også at man har fået det ind lige fra fødslen;)
Selvfølgelig vil jeg møde personligt op, dog vil jeg lige tage kontakt til forhandleren og høre hvordan og hvor ledes det står til med butikken, virker det som en dårlig taktik?
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.307
Det er da om noget vigtigt at folk kan stå selv og ikke behøver andre at klatre op på.
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 710
Men uanset tror jeg ikke det bliver nogen afgørende faktor
Førstehåndsindtrykket, håndtrykket, attituden, ansøgningen og dens seriøsitet - dé gør en forskel
mar 2009
Personligt fremmøde er det bedste, smil og vær glad.
Dem som siger de ikke tar lærlinge, overtal dem til at gøre det. Lok dem med tilskud om året osv
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.670
det er DIG der skal bruges.
Lad mig sige det sådan, har en som kommer og får lavet sin cykel hos mig ( dyr racerkunde) han cykler selv, hans far har arbejdet for mig og han kører selv racer cykel (dyr) ham vil jeg ikke ansætte, da han ikke kan noget selv med cykler, heller ikke skifte slange på sin egen racer
som de andre siger interesse og du brænder for det..
jeg skulle i praktik den gang og ingen regnede med fi motorcykler tog praktikanter ind, men gik forbi og mødte op og hørte om jeg kunne komme i praktik, der sagde finn sku ja:) uden jeg havde ringet først eller noget.
mød op uanmeldt, kig rundt i forretningen, studere hvad de sælger og laver:) så er der altid god chance:)
Læreplads som MC-Mekaniker søges fra nytår