821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mig være glad! Mig være glad!

Som overskriften siger, jeg har lige testet Savagen, med en hoved dyse der er 190+ - og for helvede hvor gik den godt! Og det helt på trods af at alle de kloge siger at det ikke kan lade sig gøre! Og heller ikke noget med at den "skyder" ved motorbremsning eller stop, der er nogen der ligefrem mener at sådan en SKAL skyde bagud! Nu laver jeg en dyse der er 5 nr. større, altså 195+ bare lige for at være helt sikker, men det KAN altså godt lade sig gøre, hvis man sætter sig lidt ind i tingene : )


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mig være glad!
  • #2   12. jun 2014 den vil gå endnu bedre efter en tur på rullefelt :P.
    Men syntes ejeren den kører godt, så er det jo det vigtigste, har heller aldrig haft min på rullefelt, selvom den helt klart godt kunne bruge det, men syntes jeg kan finde mange sjovere ting at bruge pengene på.


  • #3   12. jun 2014 Hvorfor tror du den vil blive bedre af at komme på rullefelt? Nu er det jo ikke en hypermoderne maskine, det virker som om at man i dag ikke kan tørre sig i røven uden at have nogen der er specialister til at se om det nu bliver gjort rigtigt : ) jeg er fra en tid hvor man lavede tingene selv, hvis man kunne, ellers kørte man på værksted, og der havde de altså heller ikke rullefelter og PCer dengang!

  • #4   12. jun 2014 Rullefeltet var nu nok også mere ment om det gav mere end mærkbar effekt smiley kunne jo være fedt hvis man kunne dokumentere en flyttet momentkurve plus ekstra HK ved det lille tricks, bare lige for at give haters endnu mere at snakke om smiley

  • #5   12. jun 2014 Mon ikke de hardcore benægtere så bare vil sige at det er dokumentfalsk : )

  • #6   12. jun 2014 Ingen tvivl om at et rullefelt potentielt kan få lidt flere heste ud af en motor. Spørgsmålet er om de få heste overhovedet er mærkbare på en CX500, og selv hvis det man kan, er det så vigtigt?

    Men om trådstarters Savage smider 32 heste eller 34 heste på baghjulet, det tvivler jeg på at man kan mærke den store forskel på. Personligt ville jeg hellere bruge pengene på udseendet og eventuel delvis renovering(hvis nødvendigt).




  • #7   13. jun 2014 Nu er det heller ikke så meget effekten jeg tænker på, mere kurven man kan optimere på et fælt, det kan man altså ikke gøre så præcist på gefühlen.

  • #8   13. jun 2014 #6 Jeg vil uden at blinke sige at den smider MINDST 10 hk mere end standart, jeg fatter ikke at det er lykkedes et par enkelte gutter herinde at bilde alle ind, at der ikke kan hives noget ud af sådan en cykel! Hvis man gad (det kræver nok man selv har en, men ellers behøver man jo ikke være hårdnakket benægter) undersøge lidt om andres erfaringer, og det er fra udlandet, DK er for lille : ) så var man måske klar over hvad man talte om. Den eneste jeg endnu har stødt på i DK der har forstået øvelsen er faktisk # 1!!

Kommentér på:
Mig være glad!

Annonce