Kørekort Kørekort
Yes. Så starter vi (konen og jeg) på kørekort. Det bliver sindsyg spændende at få taget det kørekort, så min drengedrøm kan gå i opfyldelse.
Min alder siger at jeg skal køre Harley, men har altid drømt om at få en "RACER". Så når efteråret melder sin ankomst, så vil jeg ha en Aprilia Mille. Så kan jeg gå og nusser omkring den, til foråret igen smiler til alle motorcyklister. (det kan godt ske det er billiger at vente med at købe) men hvad ved jeg!!!.
Skulle nogen ha gode ideer til, hvor jeg finder en god Mille 2001-2004, med 0-15000 km. på bagen, så smid lige et indlæg ind her ikk! (det er ikke noget der haster, køber KUN nu hvis prisen passe perfekt.)
Per
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.115
Personligt kender jeg en her inde fra der 60 og køre som en på 23 på hans racer... (Læs Ducati :o)
Så gå du bare i gang. og det er et udemærket tidspunkt at handle på her i efteråret da der er mange der gerne vil sælge.
Søren
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Hej hej Thomas, dejligt at se dig herinde os.
Jeg tænkte at det var ok med et lille indlæg, selvom jeg endnu ikke har cykel. Det virker som om at der er mange herlige mennesker herinde. Der er ihvertilfælde mange der er klar til at hjælpe med diverse spørgsmål. Jeg håber at jeg får min daglig gang herinde, og at jeg kommer til at møde mange ligesindet, både her og på landevejen.
Per
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Er der forresten nogen der har erfaring med Aprilia. Det er jo ikke alle der synes om en V2 med total brum i.(lol)
Per
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Rasmus^
Kørekort