396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kørekort Kørekort

Yes. Så starter vi (konen og jeg) på kørekort. Det bliver sindsyg spændende at få taget det kørekort, så min drengedrøm kan gå i opfyldelse.
Min alder siger at jeg skal køre Harley, men har altid drømt om at få en "RACER". Så når efteråret melder sin ankomst, så vil jeg ha en Aprilia Mille. Så kan jeg gå og nusser omkring den, til foråret igen smiler til alle motorcyklister. (det kan godt ske det er billiger at vente med at købe) men hvad ved jeg!!!.
Skulle nogen ha gode ideer til, hvor jeg finder en god Mille 2001-2004, med 0-15000 km. på bagen, så smid lige et indlæg ind her ikk! (det er ikke noget der haster, køber KUN nu hvis prisen passe perfekt.)

Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort
  • #1   6. aug 2006 www.dba.dk

• #2   6. aug 2006 Nu er alder ikke altid hvad der står på styrebrevet men hvad man føler.
    Personligt kender jeg en her inde fra der 60 og køre som en på 23 på hans racer... (Læs Ducati :o)
    Så gå du bare i gang. og det er et udemærket tidspunkt at handle på her i efteråret da der er mange der gerne vil sælge.

Søren

• #3   6. aug 2006 jamen er det ikke min gamle kollega, hej per.

• #4   6. aug 2006 (jamen er det ikke min gamle kollega, hej per.)

Hej hej Thomas, dejligt at se dig herinde os.
    Jeg tænkte at det var ok med et lille indlæg, selvom jeg endnu ikke har cykel. Det virker som om at der er mange herlige mennesker herinde. Der er ihvertilfælde mange der er klar til at hjælpe med diverse spørgsmål. Jeg håber at jeg får min daglig gang herinde, og at jeg kommer til at møde mange ligesindet, både her og på landevejen.

Per

• #5   6. aug 2006 UPS....

Er der forresten nogen der har erfaring med Aprilia. Det er jo ikke alle der synes om en V2 med total brum i.(lol)

Per

• #6   6. aug 2006 Ja, der ville det bare være genialt hvis man kunne kontakte dem på galleriet med sådan en maskine, kan man jo desværre ikk uden at oprette en bike... Er selvfølgelig lavet for at undgå spam... Men du kan jo ansøge venskab, skrive og stille dine spørgsmål på den måde... Mht hvor du kan købe den omtalte cykel så søg lidt rundt på nettet, du har jo god tid, drømmecykelen skal nok komme... spørgsmål om tid... God jagt...
    Rasmus^

Kommentér på:
Kørekort

Annonce