{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Nye spændende forandringer på MG.dk {{forumTopicSubject}}

ATTENTION Admin og alle de glade MC ejere ude i det danske julelandskab!

Kunne det ikke være fedt hvis vi "løftede" MG lidt fra de andre gallerisider, og F.eks Kategoriserede motorcyklerne, som de F.eks gør i MC-Revyen. Altså sport, supersport, touring, sportstouring, enduro, cruiser osv osv.

Selvfølgelig er dette op til vores kære admin(s), men da dette ikke ligefrem er nogen offentlig instans, kan jeg ikke se at ændringer ville skade!

Bare et forslag for mig, tænk over det!

Rigtig glædelig jul, og et godt nytår til alle jer, MVH Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye spændende forandringer på MG.dk
  • #1   17. dec 2004 Jeg synes den måde MC'erne er delt op i kategori nu er fin.
    Men endnu en gang vil jeg påpege, at det kunne være lækkert med et område/postnr felt i brugerprofilerne. Så kan vi se, hvor folk er, og hvor evt. salgsdele befinder sig uden man skal skrive det i indlæggene.


  • #2   17. dec 2004 Hey Nicolai, er også tilfreds med opdelingen af MC'er, men det andet ville være federe, se det som en lille udvidelse!

    Jeg er ikke enig i at der skulle være postnumre tilknyttet til folks MC'er, der bliver nemlig stjålet mange MC'er i lille Danmark, og det ville kun hjælpe dem med for lange fingre!

    MVH Mads


  • #3   17. dec 2004 Men Mads M, så kunne folk skrive det hvis de havde lyst. For som det er nu, er der jo nogle som skriver lidt om sig selv under 'Bemærkninger' (altså hvor de bor m.m.). Men det er jo ikke alle der hører om dette, så hvis der blev oprettet et felt til det, ville flere folk nok skrive det.

    Hygge


  • #4   17. dec 2004 Hvis folk er interesseret i at vide noget om den pågældene person og MC, så læser de vel alt hvad der er skrevet under MC'en!!

    Og hvis folk vil vide det, så spørg de vel!

    MVH Mads


  • #5   17. dec 2004 Det der ekstra fælt hvor i der skulle stå ens placering på Danmarks kortet kan jeg sådan set ikke se hvorfor, hvis folk vil vide hvor den pågældene bor må de sgu spørge i hans profil!!

    Nu er det mit topic det drejer sig om, så hvis Mads B og Nicolai så gerne vil have dette indført, så opret jeres eget topic!!

    MVH Mads


  • #6   17. dec 2004 De ka bar prøve på at stjæle min cykel, så får de langet en shotgun og 2 pitbulls i hovedet!!;-)
    Men det er da en okay idé at kategoriserer MC`erne op i hvilken art de er..


  • #7   17. dec 2004 Rolig nu Mads M. Så vidt jeg så stod der ingen steder at det kun var dit topic, og at der ikke var andre der måtte skrive smiley

    Men selvfølgelig, hvis du ikke vil have flere forslag, jamen så skal jeg da nok holde mig væk....

    Hygge


  • #8   18. dec 2004 Den med postnummeret er helt fin Nikolaj T , det er sgu meget rart at vide hvor folk holder til ,det kunne jo være der kunne komme en fællestur på tale indimellem

  • #9   18. dec 2004 Jer skam helt rolig Mads B!

    Du er velkommen til at skrive i mit topic, men helst noget der drejer sig om det emne som jeg har sat ind så det kan blive debatteret!

    Mads B pas du hellere på, du bevæger dig totalt væk fra det jeg mener!! Skrev såmendt bare min mening, thats it!

    MVH Mads


  • #10   18. dec 2004 Jeg er skam helt rolig Mads B Rettelse

  • #11   18. dec 2004 Jeg synes det er en god ide og har selv foreslået det engang. men som du skriver det er op til adm. Hvis vi er nok der synes det er en god ide kan det jo være der sker noget

  • #12   18. dec 2004 Hey Martin K!

    Tak for opbakningen, du har redt, det er en god ide at en masse rotter sig sammen!

    MVH Mads


Kommentér på:
Nye spændende forandringer på MG.dk

Annonce