3.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Yamaha MT07 Motorstop problemer ? Yamaha MT07 Motorstop problemer ?

Overvejer kraftigt at købe en MT 07 men faldt over det her på nogle MT07 forums..som bekymrer mig en smule.

http://yamahamt07forums.com/mt07-garage-and-technical-help/6/engine-cuts-out/58/

http://www.motorcycle-talk.net/forum/mt-07-fz-07-technical-forum/160-engine-cuts-clutch-lever-pulled.html

Er der andre der har erfaringer med det her, i så fald er der er løsning på det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha MT07 Motorstop problemer ?
  • #1   15. jun 2014 Tja det bliver vel bare fixet på garantien

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #2   15. jun 2014 Hvis man kigger lidt mere rundt så er det kontakten til støttefoden der er problemet.
    Har netop lige selv bestilt en Mt-07 men først levering den 29/8 ??
    Med de få tilfælde af dette problem kontra antallet af cykler der er solgt tror jeg ikke det er et problem som er større end på andre cykler.
    Det er i hvert fald ikke noget der skræmmer mig væk fra den.

Motorcycle-talk er et fint forum med aktivitet hvis du vil følge lidt med på folks problemer og modifikationer på den.

• #3   15. jun 2014 >Kristian J

Det er godt at høre at problemet er lokaliseret! Rart at være på forkant med den slags smiley Tak for det.

• #4   15. jun 2014 >Kristian J, kan du fortælle mig hvor præcist du har set at nogle har fundet ud af det har noget med støttefoden at gøre ? Kan ikke umiddelbart set at nogen har løst problemet på motorcycle-talk

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 183
    #5   16. jun 2014 Dem der bliver nævnt i de 2 du har fundet Lyder som om det er for lav tomgang ved varm motor, de andre jeg har set har folk snakket om at deres sko rører støttefoden og så går den ud, men nu har jeg prøvet cyklen flere gange og har ikke oplevet problemer med det endnu. Til trods for en str 48.
    Kan selvfølgelig ikke lige finde nogle af emnerne.

• #6   17. jun 2014 #5 Kan ikke se i tråden at årsagen faktisk bliver fundet. Håber self du har ret ! smiley
    Jeg skal ned og se på en MT07 i næste uge, det blir desværre ikke til mere end at kigge og sidde på den, da alt er udsolgt(også den jeg skal se på)

• #7   16. dec 2016 det skyldtes i mit tilfælde at cyklen kører meget magert fra fabrikken.

jeg smed en boosterplug på, det ændrede maskinen fuldstændigt..

ikke flere udsættere, og nu kan man rent faktisk dosere gassen i rundkørsler.

Kommentér på:
Yamaha MT07 Motorstop problemer ?

Annonce