1.504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Bøder ? Bøder ?

Hvor mange fartbøder plejer i andre at få i løbet af en sæson ?
Nu har jeg lige modtaget min nr.2 i år, sjovt nok begge 2 skrevet om torsdagen når der er træf ved Skovsøen, skal lige love for policen er på stikkerne.. Haha
I det mindste er jeg glad for at ha' kortet endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøder ?
  • #2   15. jun 2014 Jeg har fået 2 fartbøder i HELE mit liv.....

Det er ikke en fast budget post hos os....

• #3   15. jun 2014 Kører ca 18.000 km pr sæson på motorcykel.

Har haft kørekort i 6 sæsoner.

Ingen bøder på motorcykel. Heller ikke i bil.

Er dog blevet blinket et par gange, men ingen bøde i postkassen

• #4   15. jun 2014 Skovsøen er ihvertfald droppet herfra, jeg gider ikke at køre med øjne i nakken konstant, måske er det også er det de gerne vil opnå.. ?

Det er federe at køre ude på bøh landet, så er der ligesom mere plads.. smiley

• #5   15. jun 2014 Du kan også bare køre det du må? smiley

• #7   15. jun 2014 Jeg har ikke fået en i 10 år.
    Men det er helt uforskyldt smiley

• #8   15. jun 2014 1, 3 uger efter jeg fik mit kort for et par år siden smiley det resulterede i et klip. Har vel kørt en 40.000 km siden blandet mc/bil kørsel og der har sku ikke været noget siden :b (Knock on Wood)

• #9   15. jun 2014 Min kvote må være opbrugt nu så.. smiley

Synes jeg plejer at køre pænt i byen, men så kigger man ned og uden og have lagt mærke til det sååå er det allerede for sent..

• #10   15. jun 2014 haha kender følelsen :b har nok bare været heldig med bøderne smiley

• #11   15. jun 2014 0. de har ikke kunne fange mig =)
    2 i bil

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #12   15. jun 2014 Kør da ordenligt.
    Du lyder som en af dem der giver os alle et generelt dårligt ry.

• #13   15. jun 2014 Kun 2 fartbøder på 29 år smiley ... Begge i 2012 smiley

• #14   15. jun 2014 Jyden:
    Nu kan man få en bøde for at kører 6 km/t for stærkt, så dårlig ry...ved jeg sku ikke lige. Min Fireblade smutter sku hurtigt 10 km/t op hvis jeg kommer til at hoste.

• #15   15. jun 2014 Det er efter jeg har opgraderet til en 2 cylindret så hagler ulykkerne nedover mig smiley

50 kmt.. Enten skal man hvine afsted i 3. eller hoste og humpe i 4... Og så er det man pludselig køre de behagelige 60-70...:)

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

#16   15. jun 2014 Når man dropper skovsøen, fordi man ikke kan undgå bøder, så er der noget galt.

Kører du i byzone ellers? Så kunne en anden gearing måske hjælpe.

• #17   15. jun 2014 Ligefrem geare om til bykørsel ville jeg sgu være ked af.. smiley
    Synes mere det virker som om der er extra fokus på fart i år, ihvertfald her i Odense området, mere det jeg ville høre om andre har bemærket..?

• #18   15. jun 2014 Har på de små 3,5 år jeg har haft kørekort til bil fået en enkelt påmindelse med laser.
    På de 9 mdr jeg har haft mc er der intet.

Jeg føler faktisk jeg er mere opmærksom vedr. fart på mc smiley

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

#19   15. jun 2014 Kører dagligt i Odense, min mc er til transport, har oplevet en fart måling på albanigade, ser tit patruljevogne, mc'er, fra politiet, er sjældne i byen.
    Men kun en enkelt gang en decideret fart kontrol, det er nok også utroligt lidt.

• #20   16. jun 2014 har aldrig fået så meget som en parkeringsbøde smiley

• #21   16. jun 2014 2 på tre år

Begge i bil, men

0 på MC, men jeg er godt nok blevet blitzet et par gange eller 50......

Tag ikke dette som nogen garanti, jeg har faktisk set dokumentation for at det lader sig gøre - også på MC!

• #22   16. jun 2014 kørt siden 1999 ikke en bøde for noget overhovedet (parkering mv.) er stoppet af politiet en gang.
    Så jeg krydser fingre for det forsætter i den dur.

• #23   16. jun 2014 Knud: Det kan sagtens lade sig gøre, det har jeg også domkumentation for nu.
    Den sidste hilsen jeg har fået er fra en fotovogn og jeg skal bekræfte at det nu også er mig der er på fotoet..

• #24   16. jun 2014 Beril

Det tror jeg da, og hvis du læser indlægget vil du også se det. Det er dog hverken sket for eller en pæn del af min bekendtskabskreds - endnu!

• #25   16. jun 2014 Har kun fået en enkelt fartbøde på 10 år,
    Men har fået en eller flere bøder ca 2-3 gange om året

• #26   16. jun 2014 Har fået en på motocykel siden 1979, så har måske bare været heldig.

• #27   16. jun 2014 Antallet af bøder kommer meget an på hvor man på... bor på landet, har aldrig fået en fart bøde. Er dog blevet blitzet et par gang på mc, men ingen nummerplade foran på min mc så ingen bøde da de var ubemandet smiley

• #28   19. jun 2014 aldrig, fået en. men stod til frakendelse sidste sommer, se videoen fra politi jagt, i min profil, hvis lyst.. hc

• #29   19. jun 2014 Har ikke fået en bøde i 14 år. Indtil jeg sidste efterår blev taget med 98 km/t. Og det endda i min volvo amazon.
    men har aldrig fået på mc.

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

#30   20. jun 2014 Mig bekendt kan selv den mindste overskridelse give bøde, politiet sørger bare for, en fejl margin for måleudstyret.
    Men 70 km/t i byzone er i min verden meget, både i km/t og procent.

Og forestil jer lige dem der er "mc modstandere" når de hører kommentaren: "den kører slet ikke godt ved lovlige hastigheder, derfor bryder jeg loven"
    Forleden var her en tråd om folk der sprang ud foran mc'ister.
    Dem bliver der ikke færre af med den slags kommentarer og holdninger.

Det er vel heller ikke politiet, men farten vi skal holde øje med.

Kan godt se det lyder lidt helligt, men ja er da godt klar over de fleste incl politiet bare følger trafikken, hvis der er en sådan. Min holdning er også at 85-90 på landevejen ikke dræber mere end 80. Men når Brian kommer med 120 og overhaler alt og alle, overalt, ja så burde man læse moralprædikenen.
    Kørte forleden på hovedvej 13, hold da k*** folk kører tåbeligt! På sådan et stykke vej, må jeg desværre indrømme at fotofælder er en god ting.

• #31   20. jun 2014 En enkelt i bil er det blevet til, målt til 58 km/t i en byzone, de trak 5km/t fra i fejl margen, så fik en bøde med en hastighed på 53 km/t og da jeg havde trailer på, blev det nået så dyrt smiley

mc = ikke en, og har kørt i snart 6 år

Kommentér på:
Bøder ?

Annonce