2.329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Meninger om Kinesiske crossere Meninger om Kinesiske crossere

hej smiley jeg har købt en kinesisk crosser og jeg har hørt at folk har delte meninger så derfor vil jeg gerne lige høre jeres meninger om dem. det er kun en crosser der skal køres på en gang imellem så det er ikke en konkurrence maskine smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meninger om Kinesiske crossere
  • #1   21. jun 2014 Vil du gerne bekræftes i dit køb da? smiley
    Lad nu være med at lytte til hvad folk siger.. så længe du bare er glad er alt vel godt. smiley

• #2   21. jun 2014 jeg ville bare høre hvad folk syntes om de maskiner
    smiley

• #3   21. jun 2014 De har delte meninger smiley

• #4   21. jun 2014 Min ærlige mening?
    Der er to muligheder, hvis du er typen der synes det er fint nok at hugge en ekstra gang i starteren er helt tilfreds med de antal heste den nu har og hvad sådan en kan i forhold til prisen så bliver du nok godt tilfreds. enten springer de i luften de første to timer ellers kan de godt køre hvis mand er heldig og passer rimeligt på dem et års tid MÅSKE to hvis du er heldig også er det, det.
    Hvis du er typen der tror du har købt en Yamaha for 2000 kroner og regner med at få de samme egenskaber og holdbarhed som sådan en nu har bliver du slemt skuffet.. Det er lidt de to holdninger jeg generelt har set smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #5   21. jun 2014 Når jeg køber en MC, er det for at bruge den mere end "en gang imellem", og fordi den skal leve op til visse krav om køreegenskaber, stabilitet og kvalitet, så intet af det billige kina grej til mig... Never ever...

MEN!

Hvis du er glad for den, er det fuldstændig og aldeles ligegyldigt hvad vi andre synes. smiley
    Det er din MC og hvis dit smil fylder hele ansigtet når du kører på den, er succeskriteriet opfyldt. smiley

• #6   21. jun 2014 Sajmon said it...

• #7   21. jun 2014 kør på den og vær glad .... bryder den sammen, lad være med at poste en masse penge I den !!... min erfaring !!

• #8   21. jun 2014 kina er jo ikke bare kina, der er god kvalitet og der er dårlig

• #9   21. jun 2014 som morten siger, jeg har hørt om nogle hvis crossere er flækket midt over fordi rammen var kina-stål ( smiley , så pas på det ikke bliver for billigt. Nyd den, men pres den ikke for meget

• #10   21. jun 2014 Der er tit problemer med, at skaffe dele hjem, og kan du få dem, så tager det nogle gange flere måneder. Kender en der nogle gange, skruer lidt i kina grej, men han gider ikke pga han har svært ved, at finde dele.
    Har set flere atv, er er revnet alle steder i stel pga dårlig jern og motor der ryster, selv om de er næsten nye.
    Men nogle af dem køre godt.
    De nye HD kommer også fra kina, og ikke kun nogle dele, som på de store modeller, så de må jo kunne lave kvalitet.......

• #11   22. jun 2014 Har haft en 250 ccm kina quad(den bedst roste på forums) en regal raptor 150 ccm chopper (bedst roste motor på div forums) og en 125 ccm pit bike til stunt træning for sjov,kort sagt de 2 første var noget brunt ubehageligt lugtende noget men den sidste skuffede mig aldrig,men jeg vil aldrig købe en kina maskine igen og alle 3 var nogle jeg købte over et par uger i et svagt øjeblik i mit liv.

• #12   22. jun 2014 vil sige at stellet på dem er ikke noget at tale om smiley
    en kammerat og jeg formåede at knække to stel på to ens crossere på en dag:)
    motoren i dem er dog overraskende gode, selvfølgelig ikke en yamaha eller suzuki motor men for prisen var de gode smiley

• #13   22. jun 2014 Det har ikke rigtig noget at gøre med en rigtig crosser - en 80 ccm "rigtig" yder det dobbelte af det der kinamaskine - men er du glad er det vel det vigtigste! -
    Vil du køre cross skal du på bane og prøve noget hvor fuld gas forskrækker dig engang imellem smiley

• #14   22. jun 2014 Min lillebror havde engang sådan en. Sorry, men den var virkelig elendig..

• #15   24. dec 2014 det der er da ikke en crosser ... smiley
    Affjedring NEJ , motor NEJ , muligheder generelt NEJ ... om du så bare leder efter et stykke fritidskøretøj ville jeg ikke vælge den der junior plænefræser

spar mere sammen og køb noget kvalitet

• #16   24. dec 2014 Dit råd er sikkert ikke meget værd i dag. Se lige hvor gammel tråden er.

• #17   24. dec 2014 håber han har sparet op siden smiley

Kommentér på:
Meninger om Kinesiske crossere

Annonce