Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af samtaleanlæg og gps
  • #1   22. jun 2014 Jeg benytter IP5XT og det er efterhånden blevet en succes - bare aldrig aflade dem helt!

GPS - her finder jeg TomTom Rider en del bedre end Garmin Zümo, flere har det omvendt. Tourstart er efter min opfattelse ikke anvendeligt, men GPS-en i sig selv er kanongod!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   22. jun 2014 MC Touring Club har kørt (hvis den ikke stadig er aktiv - tror jeg faktisk) en kampagne med køb af TomTom Rider 2013 (v5) til nedsat pris! Det er uden tvivl den billigste MC/GPS du kan finde - altså hvor den kan tåle "mosten" som oftes bliver budt udstyr på en MC! Af rigtige MC-GPS'er har du reelt "kun" to valg, nemlig TomTom Rider eller Garmin. Om du er til det ene eller den anden, tja, det er der delte meninger om. Garmin er uden tvivl en kende bedre kvalitet- og de har da også deres roots ud fra det maritime miljø, så det holder og de er også kendt for en god service hvis noget skulle gå galt. For noget nær halvdelen af prisen kan du anskaffe dig en TomTom Rider (nyeste) med lifetime upgrade på EU-kort. Kvaliteten er efterhånden blev god på TomTom - specielt efter de fik styr på deres montage-kit. Betjening af TomTom synes hurtigere og den er langt hurtigere til at genberegne ruten hvis du misser en afkørsel. Men TomTom har ikke samme features som Garmin.

Hvad angår Intercom, så hænger pris og kvalitet meget nøje sammen! Der er mange om budet, men jeg vil primært fremhæve to producenter, nemlig 1). Interphone samt 2). Cardo. Det er nok de mest anvendte producenter - og de laver også deres systemer som "whitelabel" til andre, f.eks. laver Cardo jo Schuberth's SRC system. Bevares, du finder også Midland, SENA og mange andre....

Som knud ovenfor angiver, så ville Interphone 5 (double-sæt) være et sikker valg. Prisen er attraktiv og kvaliteten er ganske fin...Du kan også kigge nærmere på Cardo's G9 - ligeledes double-sæt. Begge giver god kvalitet og god (tydelig lyd).

Jeg har selv kørt med alverdens mystiske Intercom's, men med løs montering i hjelm, har jeg været absolut gladest for Interphone - og faktisk den "helt gamle" F3 Team Speak, som jeg stædigt holdt fast i... den koblede til GPS, mobilos og havde Intercom - intet andet - den gjorde lige det den skulle - også ganske godt!

Sidste år skiftede jeg til Schuberth C3 Pro og valgte i samme stund deres SRC system, fordi dette er indbygget i kraven og sidder super godt. Det er Cardo som har lavet det til Schuberth. Lyden er uden yderlig debat den absolut bedste jeg nogensinde har prøvet, og det skyldes nok det faktum, at lydniveauet i hjelm er lav og montagen er skabt til hjelmen. Ingen løse ledninger der dingler rundt - helt perfekt.

Så pointen er at kvalitet og pris hænger sammen.... men vælger du Cardo eller Interphone, så er du absolut på rette vej!

• #3   22. jun 2014 TomTom rider

1. De ejer deres eget kort(derfor det bedste kort.)
    2. Mapshare(daglige kortrettelser)
    3. IQ-routes(hurtigste rute på alle tidspunkter af dagen.)

+ tyre Pro

Til at planlægge rute med flest sving smiley

• #4   22. jun 2014 #3

Min oplevelse af Tyre er også at det fungerer, men detaljeringsgraden er sgu ringe.

GPS en i sig selv er derimod fremragende

• #5   25. jun 2014 Tak for det!

Kommentér på:
Anbefaling af samtaleanlæg og gps

Annonce