{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki EN 500 Vulcan
  • #1   25. jun 2014 Det lyder fair nok.
    Det er svært at bedømme uden at have set cyklen og prøvekørt den.


  • #2   25. jun 2014 Jo det er det- men du kunne nok få den lidt længere ned pga årgang, dog ved jeg godt forhandlere sætter dem ret dyrt hvilket måske får private til at sætte dem højt også på trods af at den kun er en 500cc! Og ikke helt ægte Vulcan da det er twin motor og ikke V motor !!
    Men det er en super fin stabil maskine! Rigtig nemt kørt og du kan style den rimelig nemt smiley
    Jeg kan personlig bedst lide den der har speedometer på tanken men tror du skal et par årgange op før den er med det!
    Min var fra 1997 - du kan se den i mit galleri:-)


  • #3   25. jun 2014 Sej-mon: Vås. Vulcan er tilnavnet for alle choppere/cruisere som Kawasaki lavede fra midt-80'erne. Også EN500. Så det er en ægte vulcan

  • #4   25. jun 2014 Ja ja " chef" men ifølge historien startede de med V motoren som primær smiley ! Da jeg havde min blev ofte mindet om at den ikke var helt " ægte" -men comme si comme ca i min verden- den er lækker som den er - jeg var glad for min !!
    Men hvad synes du egentlig om den Jesper - hvis du har noget erfaring med den?? smiley


  • #5   26. jun 2014 Ved godt det er blevet før, men 20.000 km på 20 år, det kan selvfølgelig godt passe, men jeg ville kikke rigtig godt efter, og se om maskinen virkelig ligner en der kun har kørt 20.000 km, jeg mener, den er jo næsten ny så.....

Kommentér på:
Kawasaki EN 500 Vulcan

Annonce