{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Et par hurtige omkring CB 400 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har købt mig en CB 400 fra 76 jeg skal gå og bygge lidt om, lige nu har jeg taget fælgene af for sandblæsning og maling, men har lige et par spørgsmål i den forbindelse..

Hvordan får man speedometer drevet af på forhjulet? Har taget de gennemgående boldte der også holder bremseskiven, men det drev er ikke sådan lige at få af

Og bagerste tandhjul der sidder på bagfælgen er heller ikke sådan lige at få af, synes de 4 boldte bare kører rundt uden at der sker noget, skal det tages med luft? Tænker at det tandhjul ikke har så godt af at blive sandblæsning, for så kunne det sådan set bare blive på og blive blæst og malet..

/Kasper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par hurtige omkring CB 400
Kommentér på:
Et par hurtige omkring CB 400

Annonce