579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Udstyr til supermotard Udstyr til supermotard

Har valgt at anskaffe mig en Apollo RX50 altså en supermotard med en lille 50cc 4 takt motor (replica af lodret honda motor)
Det er en 45 knallert.. men for mig er det lidt en lille "mc" indtil jeg kan få det mc kort der kan tages som 20 årig

Pointen er jeg er på udkig efter hvilket ekstraudstyr/forbedringer/styling der er populære på en Supermotard!
Vil holde den som den lille "mc" den er og ikke en overskruet maskine der høre hjemme på SG.. smiley

Håber der er nogle villige med råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstyr til supermotard
  • #1   30. jun 2014 Jeg havde en Aprilia SX 50 2-takter (ca. 8 heste), da jeg var 16 år. Da jeg blev 18 købte jeg så en KTM 525 EXC som jeg kører på med A1. smiley

Tilbage til emnet: Der er uendelige ting du kan lave ved den;
    - Andet GFX kit
    - Motrax Spejle der sidder under styret, tjek min KTM
    - Farvede håndtag
    - Fælgbånd
    - Dækstift
    - Handguards
    - Maling af div. dele, stel, forgaffel, bagsvinger
    - Farvet kæde, tandhjul
    Kunne blive ved

Til info hører din maskine til scootergalleri, og der er rigtig mange oprettede 50cc motard maskiner oprettet der hvis du søger inspiration.

• #2   30. jun 2014 Jeg ved udemærket godt maskinen hører til på Scootergalleri, men helt ærligt 90% af maskinerne derinde er lige lovlig "bollede" efter min smag, og så føler jeg mig ikke på samme mentale niveau som publikummet derinde smiley så hellere søge inspiration hos de store drenge smiley

Mange gode forslag og får allerede ideer, er der flere ting så lad mig skam høre smiley

Kommentér på:
Udstyr til supermotard

Annonce