1.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gæt en støddæmper :) Gæt en støddæmper :)

Hej

Har fået anskaffet mig to justerbare bagdæmpere til min Kawasaki.
Men alle mærker med produktnavne og ligne er blevet fjernet, så jeg har ingen ide om hvad det er for nogle dæmpere.

Jeg har brugt lang tid på at prøve at finde ud af det, og det tætteste jeg er kommet er at det lidt kunne ligne de bagdæmpere der er på en Kawasaki ZRX 1200.

Er der nogen der har nogle gode gæt? Eller måske kender dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæt en støddæmper :)
  • #1   1. jul 2014 Er 99,99 % sikker på de er fra en GSX 1400 - af de senere årgange.
    Ikke at det gør nogen forskel, alle årgange er notorisk kendt for at lække olie enten fra fjeder justeringen eller selve dæmperen. Og af en eller anden grund vistnok oftest den højre? smiley

• #2   1. jul 2014 Enig med Henrik

• #3   1. jul 2014 Det passer sku meget godt!
    Tak for hjælpen smiley
    Så håber jeg bare at de ikke begynder at lække.. søgte lidt på det, og fandt ud af at de nyere (dem med rød fjedder) åbenbart skulle holde bedre.. så jeg krydser fingre! smiley

• #4   2. jul 2014 Måske bedre, men ikke ligefrem godt.... Jeg har et sæt på hylden, hvor den højre er utæt. En GSX1400 har ikke verdens mest sportslige køreegenskaber i forvejen, men den styrer som en sæk kartofler med en utæt bagdæmper i den ene side smiley

Den er nu monteret med et sæt Hyperpro, det er den ikke blevet ringere af. Men jeg mangler den utroligt lækre detalje med hydraulisk justering af fjederforspænding, som de originale har.

Kommentér på:
Gæt en støddæmper :)

Annonce