Louis.de - ordrer betaling afvist. Louis.de - ordrer betaling afvist.
Jeg har via Louis.de bestilt en drybag til små 19€, og i forbindelse med deres nye hjemmeside har jeg fået oprettet en konto hos dem.
Da jeg bestilte gik ordreren igennem, og jeg blev på intet tidspunkt promptet med en side hvor jeg skulle give informationer om kreditkort/paypal eller andet...
- Det skal noteres at jeg har handlet der før, men det var før jeg oprettede en konto, og jeg efterfølgende har fået nyt Visa/Dankort.
I søndags modtager jeg så en mail fra dem, hvor de skriver at betalingen er blevet afvist, og jeg skal kontakte dem pr. telefon eller mail, og jeg vælger så at sende dem en mail og spørge ind til hvad de mangler, og hvordan jeg kan få lov at betale for min ordrer.
Jeg får dagen efter et svar lydende på at jeg skal sende dem det info de nu engang mangler (uden at skrive hvad det rent faktisk er), hvortil jeg svarer tilbage igen og spørger hvilken info de mangler.
Svaret er nu kommet, og de vil ha' at jeg sender mit kortnummer, udløbsdato og check nummere til mit Visa/Dankort.
Er der andre som har oplevet lignende hos dem?
Jeg ved godt at Louis er en ret anerkendt forretning, men jeg har også det princip at jeg på ingen måde vil oplyse dem disse informationer hverken via telefon eller mail.
Via deres hjemmeside kan man ingen steder se hvilke betalings informationer de har på mig i forvejen - kun min adresse mv.
Nogle gode ideer?
Bør jeg bare boycutte Louis?
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
louis er sq en super butik.
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 133
Sidste gang (og iøvrigt første gang jeg handlede der) fik jeg også super service, men dette syntes jeg nærmest kan betragtes som amatør-agtigt.
Når de har sådan en fin hjemmeside, så burde man have mulighed for at sætte sine betalings detaljer op selv.
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
Det er godt det går stærkt men vekselkurserne er lige til at lukke op og s.... i.
mar 2014
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
Købte for 1500 kr og betalte 15 kr (1%) ekstra.. så galt er det altså heller ikke.
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 474
Jeg stoler på louis, men ikke nok på deres medarbejdere til at jeg ville overdrage mine kortoplysninger på den måde du siger her. Jeg ville skrive til dem at de skal gøre det muligt selv at taste ind på deres hjemmeside, så du selv kan ændre det. Ellers ville jeg oprette en ny bruger med de nye kortdata
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.302
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 778
Many thanks for your order. This acknowledgement is to notify you
that we have received your order, but does not constitute an acceptance of the
order. The contract of sale between you and us does not come into being until
the goods are dispatched to you. Your order is subject to our Standard Terms and Conditions and you
have a right of return, which is free of charge and is documented in the
Standard Terms of Conditions. Our Standard Terms and Conditions of Delivery and Payment apply to
"business-to-business" customers.
Your order is as follows:
Product Description Qty Unit Total
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 200
Jeg er heller ikke glad for at opgive sådanne informationer over mail eller tlf og regner derfor med at annullere min ordre
mar 2014
WSU, Nope, de har intet minimum længere
jan 2008
mar 2014
Dear Mr.Fuglsang
thank you for your email and your interest in our products.
Unfortunately it is not possible to change the payment into PayPal afterwards,
because we are not allowed to place or to change an order with payment PayPal.
Customer can only pay with PayPal when they make the order by themselves via online .
We can offer to cancel the order and you place a new order by yourself via online.
We apologize for the inconvinience.
For further questions you can contact us either via email or telephone: 0049-40-734 193 60
With best regards
Louis Team
Britta Toschke
Jeg har skrevet tilbage nu, at de bare skal anullere ordreren da jeg skulle bruge min nye taske på fredag - så jeg kan alligevel ikke nå at få den til tiden.
Så må jeg bare en tur op til Motohaus i Harken efter en af deres HELD drybags i stedet
jan 2008
Louis.de - ordrer betaling afvist.