1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Louis.de - ordrer betaling afvist. Louis.de - ordrer betaling afvist.

Jeg har via Louis.de bestilt en drybag til små 19€, og i forbindelse med deres nye hjemmeside har jeg fået oprettet en konto hos dem.
Da jeg bestilte gik ordreren igennem, og jeg blev på intet tidspunkt promptet med en side hvor jeg skulle give informationer om kreditkort/paypal eller andet...
- Det skal noteres at jeg har handlet der før, men det var før jeg oprettede en konto, og jeg efterfølgende har fået nyt Visa/Dankort.

I søndags modtager jeg så en mail fra dem, hvor de skriver at betalingen er blevet afvist, og jeg skal kontakte dem pr. telefon eller mail, og jeg vælger så at sende dem en mail og spørge ind til hvad de mangler, og hvordan jeg kan få lov at betale for min ordrer.

Jeg får dagen efter et svar lydende på at jeg skal sende dem det info de nu engang mangler (uden at skrive hvad det rent faktisk er), hvortil jeg svarer tilbage igen og spørger hvilken info de mangler.
Svaret er nu kommet, og de vil ha' at jeg sender mit kortnummer, udløbsdato og check nummere til mit Visa/Dankort.

Er der andre som har oplevet lignende hos dem?
Jeg ved godt at Louis er en ret anerkendt forretning, men jeg har også det princip at jeg på ingen måde vil oplyse dem disse informationer hverken via telefon eller mail.
Via deres hjemmeside kan man ingen steder se hvilke betalings informationer de har på mig i forvejen - kun min adresse mv.

Nogle gode ideer?
Bør jeg bare boycutte Louis?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis.de - ordrer betaling afvist.
  • #1   1. jul 2014 louis er super, men jeg vil nok betale med paypal. ikke fordi louis ville misbrug dem, men fordi den medarbejder som behandler disse oplysninger kan have problemer oppe i etagen og finde på at misbruge dem i det private.

louis er sq en super butik.

• #2   1. jul 2014 Jeg kan godt se hvad du mener, og det var også min frygt at det kunne ende op med at blive misbrugt..
    Sidste gang (og iøvrigt første gang jeg handlede der) fik jeg også super service, men dette syntes jeg nærmest kan betragtes som amatør-agtigt.

Når de har sådan en fin hjemmeside, så burde man have mulighed for at sætte sine betalings detaljer op selv.

• #3   1. jul 2014 PayPal er både godt og skidt.

Det er godt det går stærkt men vekselkurserne er lige til at lukke op og s.... i.

• #4   1. jul 2014 OU812 det har du ret i, men debatten er ikke umiddelbart paypal eller kreditkort, men mere med hvordan jeg skal agere overfor Louis nu hvor de beder om mine kreditkort oplysninger.

• #5   1. jul 2014 de skal jo tjene på det ou812. Ellers kan de jo ikke betale lønninger til deres mange medarbejder.

Købte for 1500 kr og betalte 15 kr (1%) ekstra.. så galt er det altså heller ikke.

• #6   1. jul 2014 Jeg blev også snydt af deres nye system sidst jeg handlede der, og man må sige det går hurtigt, for jeg regnede at kommet til et punkt hvor jeg kunne ændre leveringsadressen... Men det gik så stærkt at jeg havde fået lagt min ordre før jeg fik gjort det. smiley

Jeg stoler på louis, men ikke nok på deres medarbejdere til at jeg ville overdrage mine kortoplysninger på den måde du siger her. Jeg ville skrive til dem at de skal gøre det muligt selv at taste ind på deres hjemmeside, så du selv kan ændre det. Ellers ville jeg oprette en ny bruger med de nye kortdata smiley - og så selvfølgelig bestille igen smiley

• #7   1. jul 2014 er det ikke afvist fordi ordren er for lille? mener der skal handles for 60euro eller mere når det er til udlandet.

• #8   1. jul 2014 @OU812: du skal bare vælge at betale i den valuta ordren ligger i, så bliver det din banks vekselskursmargen der benyttes.

• #10   1. jul 2014 er det denne mail du har fået ?

Many thanks for your order. This acknowledgement is to notify you
    that we have received your order, but does not constitute an acceptance of the
    order. The contract of sale between you and us does not come into being until
    the goods are dispatched to you. Your order is subject to our Standard Terms and Conditions and you
    have a right of return, which is free of charge and is documented in the
    Standard Terms of Conditions. Our Standard Terms and Conditions of Delivery and Payment apply to
    "business-to-business" customers.

Your order is as follows:

Product Description Qty Unit Total

• #11   2. jul 2014 Har lige oplevet det samme. Når man bestiller står der langt nede af siden noget med at man kan ændre betalingsform og herunder også kort info. Opdagede jeg dog først efter at jeg havde bestilt, så nu vil louis gerne have at jeg ringer til dem og afgiver mine kortinformationer.

Jeg er heller ikke glad for at opgive sådanne informationer over mail eller tlf og regner derfor med at annullere min ordre

• #12   2. jul 2014 Ruben s -> Præcis!
    WSU, Nope, de har intet minimum længere smiley

• #13   2. jul 2014 Ingen grund til bekymring... varerne kommer som aftalt, men beløbet bliver først trukket når Louis kan afsende fra egen butik ( altså hvis din bestilte vare skulle ligge ved underleverandør) smiley

• #14   2. jul 2014 Seneste svar fra dem:
    Dear Mr.Fuglsang

thank you for your email and your interest in our products.

Unfortunately it is not possible to change the payment into PayPal afterwards,
    because we are not allowed to place or to change an order with payment PayPal.
    Customer can only pay with PayPal when they make the order by themselves via online .
    We can offer to cancel the order and you place a new order by yourself via online.

We apologize for the inconvinience.

For further questions you can contact us either via email or telephone: 0049-40-734 193 60

With best regards
    Louis Team
    Britta Toschke

Jeg har skrevet tilbage nu, at de bare skal anullere ordreren da jeg skulle bruge min nye taske på fredag - så jeg kan alligevel ikke nå at få den til tiden.
    Så må jeg bare en tur op til Motohaus i Harken efter en af deres HELD drybags i stedet smiley

• #15   3. jul 2014 ;-( Nå, der er åbenbart noget omkring paypal.Det her ikke været aktuelt for mig, da jeg bruger visa/dankort. Held med købet hos Motohaus og god tur / sommer. smiley

Kommentér på:
Louis.de - ordrer betaling afvist.

Annonce